Hvad koster musen?
Fra : Jürgen

Dato : 29-11-01 18:10

Er der nogen der ved hvad en Logitech Mouseman Dual Optical koster i
Bilka eller A-Z ? Og i så fald, hvad koster den?!

Jürgen

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-01 21:29

køb den da over www.edbpriser.dk det bliver ikke billigere end der!

Fra : Steen

Dato : 29-11-01 22:24

On Thu, 29 Nov 2001 21:29:20 +0100, "peet_dk" <answer_in_the_group

>køb den da over www.edbpriser.dk det bliver ikke billigere end der!

Er det ikke mest fup priser de har på edbpriser,
det er mit indtryk når man efterfølgende forsøger at få varen til den
reklamerede pris, har de ikke flere tilbage osv.
/steen

Fra : Nis Deleuran

Dato : 29-11-01 22:50

er der nogen der har nogle erfaringer de vil dele med mig?

Fra : Madsen

Dato : 30-11-01 00:09

On Thu, 29 Nov 2001 21:24:28 GMT, steen-b@mail.tele.dk (Steen) wrote:

>Er det ikke mest fup priser de har på edbpriser,
>det er mit indtryk når man efterfølgende forsøger at få varen til den
>reklamerede pris, har de ikke flere tilbage osv.
>/steen

Hej
Det er så absolut ikke fup. Jeg har efterhånden bygget 3 PC'er op
fra bunden med dele fundet igennem denne website.

Det kommer helt an på hvilken forretning du prøver.
Hold dig til dem med godt ry, så bliver du ikke skuffet.

Jeg kan f.eks, anbefale Midtdata, SHG eller ITbutikken.
Kik efter E-mærket på www.edbpriser.dk
Kun ordentlige forretninger får det mærke.

Mvh Madsen

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 30-11-01 06:44

> Kik efter E-mærket på www.edbpriser.dk

....og antal stjerner ud for forhandleren på top 10!

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk