Hjælp også lige mig... :-)
Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-11-01 17:16

Hej alle

Ja, nu er det så blevet min tur til at bede om stemme-opbakning!

Det er nemlig lykkedes fotoet af mine killinger at komme på toplisten i
ZooZitys konkurrence - for derefter at ryge af igen - og konkurrencen
slutter i morgen! Derfor denne lille forespørgsel om en stemme fra jer...
Billedet findes her: http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1740, og vi
ville da bestemt ikke kimse ad et 8-tal

På forhånd tak,
Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : A. Knudsen

Dato : 29-11-01 17:52

Hej Camilla !

Jeg har givet dem et 8 - tal .
Og det absolut fortjent, hvor de YNDIGE.......

Hvor gamle / unge er de på billedet ?

Hilsen

Anya.

">

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-11-01 18:06

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev...
> Hej Camilla !
> Jeg har givet dem et 8 - tal .
> Og det absolut fortjent, hvor de YNDIGE.......
> Hvor gamle / unge er de på billedet ?

Hej Anya

Tak for stemmen - har lige checket, og nu er vi tilbage på toplisten,
så det tyder jo godt...!
Missebørnene på billedet er vores forrige kuld, og de er ca. 8 uger gamle på
billedet, så der er de nogle små børster - og lige vågnet efter en lur, så
jeg "fangede" lige to af dem i gang med et ordentligt gab

Mvh. Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 29-11-01 19:25

> Tak for stemmen - har lige checket, og nu er vi tilbage på toplisten,
> så det tyder jo godt...!

Det var da godt, men desværre går det ikke nær så godt for mig Mit
højest rangerende billede (http://www.zoozity.dk/petzity/foto.asp?id=1808)
ligger helt nede på en 60. plads *øv*

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-11-01 18:51

Hej Camilla
Jeg ville meget gerne stemmme på dine dejlige killinger, men kan ikke få
"stemmeboksen" frem. Når jeg trykker på billedet, sker der absolut intet!
Det samme gælder flere andre fotos (deriblandt dem af mine egne katte,
Sabina og Ferina), mens det lykkes fint med andre billeder!
Har du et fif til, hvordan jeg kommer til at stemme på dem?
Og samtidig vil jeg da også blive glad, om nogen vil give mine katte lidt
stemmer!!!

mvh Eva

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev i en

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-11-01 19:06

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev...
> [...]
> Har du et fif til, hvordan jeg kommer til at stemme på dem?
> Og samtidig vil jeg da også blive glad, om nogen vil give mine katte lidt

Hej Eva

På det link jeg har givet, skulle der gerne komme sådan en "bar" lige over
billedet, hvor der står tallene fra 1-8 (1 er laveste karakter, 8 den
højeste) - hvis man klikker på billedet får man bare vist billedet i stor
størrelse, og det har ingen indflydelse på stemmegivning.
Hvis du ikke får vist "baren" over billedet, så er det fordi du allerede har
stemt på billedet en gang, for man kan kun give 1 stemme pr. billede.

Mvh. Camilla

Fra : A. Knudsen

Dato : 29-11-01 19:56

Hejsa !

Så har jeg stemt.
- Grit, alle dine misser har fået top karakterer.
- Joan, Neo & Dixie har også fået.

Eva : Jeg kan ikke finde Sabina & ferina, kan du ikke lægge et link til os.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-11-01 21:07

Med chance for at spørge helt tåbeligt: Hvordan laver man en link?
Forsøgte, men det lykkedes ikke!

mvh Eva

A. Knudsen <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev i en

Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-11-01 21:21

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev...
> Med chance for at spørge helt tåbeligt: Hvordan laver man en link?
> Forsøgte, men det lykkedes ikke!

Hej Eva

Det letteste er at gøre følgende - når du står inde på dit billede, så
markér teksten oppe i feltet, der viser hvor du står (der hvor du ville gå
ind og skrive www.dsb.dk, hvis du skal ind på dsb's side) - kopier og sæt
den ind i mailen. Så slipper man for at skrive de der laaange links med / og
? mv.

Mvh. Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-12-01 14:58

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Joan, Neo & Dixie har også fået.
>

> Eva : Jeg kan ikke finde Sabina & ferina, kan du ikke lægge et link til

Hejsa
Neo & Dixie takker for stemmerne. Hvordan er det gået for alle misserne? Jeg
kan ikke komme ind på siden lige nu
Har været uden net et par dage, men juhu endelig er man på igen *S*

Hilsen
Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-11-01 21:47

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

..
> Hvis du ikke får vist "baren" over billedet, så er det fordi du allerede har
> stemt på billedet en gang, for man kan kun give 1 stemme pr. billede.

> Mvh. Camilla

æv så kan jeg bedre forstå at jeg ikke kunne stemme igen, det er
ellers et kært billede..)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-11-01 22:11

Håber det virker, dette skulle så være linket til Ferina`s billede.
Billedet af Sabina er på samme side.
På forhånd tak, hvis I giver dem et par stemmer!

Mvh Eva

http://www.zoozity.dk/petzity/fotoalbum.asp?album=kat&side=3

Fra : Maj-Britt

Dato : 30-11-01 00:17

Hej,

Så er der afgivet stemmer Jeg ka' altså ikke _helt_ lure det system
konkurrencen kører efter - selvom jeg tidligere har afgivet stemmer på
Eva's mislinger ku' jeg sagtens gøre det igen i aften, men Camilla's søde
killinger ku' jeg ikke få lov til at stemme på igen ( sorry Camilla
...) - og ej heller mine egne for den sags skyld

P.S. Hvis der sku' være nogen, der ku' fristes til at stemme på mine katte
Ninja samt Tino og Fellini *fedte fedte*, er linket her
http://www.zoocity.dk/petzity/fotoalbum.asp?album=kat&side=6

Mvh Maj-Britt

Fra : Trine

Dato : 30-11-01 08:12

Hej Camilla

Dine dejlige misser har nu fået et stort 8-tal af mig...

Pøj pøj med det

Hilsen
Trine

Fra : A. Knudsen

Dato : 30-11-01 09:52

Alle har også fået her fra.

Hilsen
Anya.

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 30-11-01 11:47

Hej
Alle har fået herfra.
Camilla, da jeg lige havde givet dine røg de ind på 8 pladsen, men nu er de
ude igen, så der må sidde nogle og holde øje og give de andre samtidig.
Hilsen Denise
Der blev hjemme fra arbejde og sidder ved mandens computer, halvsløj,
frysende og har ret så ondt af mig selv.
Men vil helt sikkert være klar den 7. til at nusse rillinger.

Fra : Maj-Britt

Dato : 30-11-01 12:02

Hej Denise,

Tak for dine stemmer og god bedring

Mvh Maj-Britt ( der også sidder frysende og nysende foran computeren )

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 30-11-01 13:32

Hej Maj-Britt
I lige måde. Fik lige en lur med en 7½ kg Dino på bryskassen, det skal nok
hjælpe, puh.
Man falder i søvn hele tiden når man kigger på de sovende dyr, Blonde sover
i toppen af sit "gen-fundne" krassetræ, Molly i den ene ende af sofaen og nu
sover Dino videre i Claus' stol, men der er også knald på brændeovnen.
Så nu vil jeg gå i stuen under dynen igen, tror dog jeg lige vil tage noget
Kamille
the med honning, det plejer at hjælpe på min kras.
Hilsen Denise

Fra : Maj-Britt

Dato : 30-11-01 17:23

Hej Denise,

Hvor er du heldig, at dine mislinger nusser lidt om dig - Ninja og Tino
kom ganske vist og puttede sig i fodenden, da jeg lagde mig i sofaen med
tæppet på men da jeg startede min nyse koncert forsvandt de meget hurtigt og
jeg har stort set ikke set skyggen af dem siden ;-( Det er ellers sådan en
dejlig og _meget_ effektiv sovepille, at have en kat liggende storsnuende
ovenpå tæppet og kropsvarmen kan man jo heller ikke få nok af i disse kolde
tider Det er i sådanne situationer jeg virkelig overvejer, at få en
burmeser Eller måske sku' jeg tale med Helle om at låne Tia et par
dage??!!!

Mvh Maj-Britt

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 30-11-01 18:58

Hej Maj-Britt
Nu er Somali-katte jo nogle nussere, men normalt plejer de bare komme og
nusse og så
gå igen lidt efter, men i dag skulle Dino absolut sove ovenpå mig, som om
han vidste jeg var sløj. Og det kan med hans vægt kun lade sig gøre kortere
tid ad gangen, ellers kan jeg ikke få vejret, så han bliver lempen ned ved
siden af Blonde står bare og snakker, malker, slikker min næse og
savler mig i hovedet, ret ulækkert, jeg skal hele tiden tøre ham om munden
og næsen, for ikke han skal ryste sit mundvand i hovedet på mig når jeg
ligger ned.
Molly, Briten, er ikke specielt nussekat, jo hun kan godt lide at man kæler
med hende og hun får også meget kæl. Hun sover mellem vores hovedpuder om
natten, hvor hun er glad for man lægger sin arm om hende, men hun kæler ikke
igen som de andre (hun er en nyder, men ikke en yder hihi).
Ja, Tia, så fås de vist ikke mere kælne.
Hilsen Denise

Fra : Maj-Britt

Dato : 03-12-01 00:27

Hej Denise

Håber helbredet er blevet bedre i løbet af weekenden Jeg har det fint
igen - bortset fra at jeg er r..træt efter gårsdagens julefrokost

Lyder som nogle skønne mislinger du har ... Jov somalier ( og Aby'er )
er helt sikkert nogle dejlige nussekatte Det ved jeg fra mine besøg hos
Helle og "hæfteplastrene" og dels fra mit (desværre kortvarige) ejerskab
af Chabél - en superlækker ( synz han _ihvertfald_ også selv *fnis*)
somalidreng ... Når han rigtigt var i sit es og der sku' kæles _NU_ var
man aldrig i tvivl for han lå uhæmmet og rullede sig på sofabordet uden
hensyn til hvormange ting, der fløj på gulvet Og på en eller anden
mystisk vis lykkedes det ham altid at få "tømt" mit askebæger med sin hale
;-o ... Et andet trick han benyttede jævnligt var at "puffe diskret" til ens
hånd/arm ved at gnide sig grundigt opad den og når det sku' være rigtigt
hyggeligt fik man små kærlige "lovebites" på arm og albue *suk* jeg
sidder og bliver helt nostalgisk for han var eminent god til at få en
til at føle sig som den bedste kattemor i hele verden - især når der var mad
i farvandet

Mvh Maj-Britt
( dvaske søndags potedask fra Ninja, Tino og Sille, som stadig ikke har
tilgivet mig for at komme "snigende" hjem kl. 1 lørdag nat og vakle i seng
uden at servere den sædvanlige natmad ;-o )

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 03-12-01 10:52

Hej Maj-Britt

> Håber helbredet er blevet bedre i løbet af weekenden Jeg har det fint
> igen - bortset fra at jeg er r..træt efter gårsdagens julefrokost

Jo tak, var stået op for at gå på arbejde, men gik i seng igen. Jeg har
svedt og frosset
lidt i løbet af natten, så tænkte jeg, nej fandme nej, der er sgu ingen der
takker for at
man kommer halvsløj på arbejde, så i seng igen
Godt du er frisk igen, det er sk... irriterende er være halvsløj, jeg ville
både have været
på katteudstilling og i Tivoli i weekenden.

> [...]
> sidder og bliver helt nostalgisk for han var eminent god til at få en
> til at føle sig som den bedste kattemor i hele verden - især når der var

Jeg var ikke klar over du havde haft Chabél, så kender du jo til somali, ja
han
er også en superdejlig dreng.

>som stadig ikke har
> tilgivet mig for at komme "snigende" hjem kl. 1 lørdag nat og vakle i seng
> uden at servere den sædvanlige natmad ;-o )
Ka' godt forstå du ikke er tilgivet

Hilsen Denise

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-11-01 13:58

Hej
Vil også lige takke for stemmerne på Sabina´s og Ferina´s vegne!
Samtidig vil jeg ønske god bedring til de stakler, der døjer med forkølelse!

mvh Eva

Maj-Britt <mbrha@mail.tele.dk> skrev i en news:9u7p0h$9ud$1@sunsite.dk...

Fra : Helle Andersen

Dato : 30-11-01 14:44

"Claus Daugbjerg" <daugbjerg@c.dk> skrev i en meddelelse news:3c0758b6$0$31449$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> ude igen, så der må sidde nogle og holde øje og give de andre samtidig.

Det MÅ være nogen, der snyder, så det driver i
den konkurrence Der er et par ting, som er
ganske påfaldende........ Men okay Camilla - jeg
kan ikke give dine katte et 8-tal, for det har jeg
gjort for længst Til gengæld kan jeg jo give dine
konkurrenter er 1-tal......

> [...]
> frysende og har ret så ondt af mig selv.
> Men vil helt sikkert være klar den 7. til at nusse rillinger.
Helle, der har ligget med influenza siden tirdag og
mere eller mindre har byttet om på nat og dag og
stadig ikke er frisk
DeKatten: http://dekatten.dk
Kattenet: http://kattenet.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-11-01 16:44

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:
En hel masse som er snippet væk.. så der kan blive plads til..

Rigtig god bedring & et stort spinbrum til alle jer derude som er
syge/har det skidt :((

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa