Eventyrrejse i USA (www.honny.dk)
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 29-11-01 17:05

Hejsa Alle!

i sommers var min kæreste og Jeg på eventyr i USA, hvor vi lejede
en bil i over 1 måned og kørte rundt. Se en masse spændende BILLEDER
og BESKRIVELSE om rejsen i USA. I må meget gerne skrive til os, hvad
i synes om hjemmesiden, eller hvis du lignende erfaringer.

WWW.HONNY.DK

Knus Jan & Mette

Fra : Deaster

Dato : 29-11-01 17:50

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og BESKRIVELSE om rejsen i USA. I må meget gerne skrive til os, hvad
> i synes om hjemmesiden, eller hvis du lignende erfaringer.

KLIP (Hjemmeside)

Christ, tjek min signatur, lav nummeret en gang til og der bliver sendt en
klage til din udbyder.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : MKP

Dato : 29-11-01 17:59

> KLIP (Hjemmeside)
>
> Christ, tjek min signatur, lav nummeret en gang til og der bliver sendt en
> klage til din udbyder.

Hvor er reglerne for denne gruppe??? Hører historier fra bilferie ikke med
under bil og fritid???

Fra : 007

Dato : 01-12-01 03:03

On Thu, 29 Nov 2001 17:58:36 +0100, "MKP" <mkp@dk2net.dk> wrote:

>Hvor er reglerne for denne gruppe??? Hører historier fra bilferie ikke med
>under bil og fritid???

Jo, men der er ikke meget debat-oplæg i et link til en hjemmeside...

--
007
AKA

Fra : MKP

Dato : 01-12-01 14:34

"007" <007@agent007.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men der er ikke meget debat-oplæg i et link til en hjemmeside...

Fint nok men jeg ville gerne se fundatsen for denne gruppe!

Fra : Leonard

Dato : 02-12-01 00:40

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.bil
--
http://leonard.dk/
VW Caravelle GL 2,5 benzin automatik '95

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-11-01 20:21

Deaster wrote:

> Klip
> KLIP (Hjemmeside)
>
> Christ, tjek min signatur, lav nummeret en gang til og der bliver sendt en
> klage til din udbyder.
>
> --
> Mvh Jesper (Deaster)
> Klip en gang sludder...

Hvorfor så ophidset.?

OK, indslaget hører hjemme i dk.opslag og ikke her, hvis man skal følge
reglerne 100%, men ellers er det jo tilsyneladende ikke kommercielt.
- Eller er du bare i dårligt humør, og skal finde en eller anden at jorde. ??

På den anden side, han sender sit indlæg til flere grupper. Er det problemet.?

Og ny i gruppen er han jo ikke, da han ihvertfald havde et indlæg d. 30/4.

Jørgen

Fra : Dan Mortensen

Dato : 29-11-01 21:58

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du er så utilfreds kan du sende en til min også når du er i gang

Her har manden lavet en kanon beskrivelse til hjælp / glæde for alle os
andre, vær dog lidt positiv.

/Dan Mortensen

Fra : John K

Dato : 29-11-01 22:04

> Christ, tjek min signatur, lav nummeret en gang til og der bliver sendt en
> klage til din udbyder.

Øhhh.... sur?

Mvh

John K

Fra : Christian Bech

Dato : 30-11-01 10:44

Deaster <frankatnasa@hotmail.com> wrote:

> "Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> KLIP (Hjemmeside)
>
> Christ, tjek min signatur, lav nummeret en gang til og der bliver sendt en
> klage til din udbyder.

Fundatsen for dk.fritid.bil forbyder ikke opslag, så medmindre siden er
kommerciel, så er der ikke baggrund for en klage.

Derimod kunne man godt argumentere for, at crosspostningen er lige
heftig nok.

--
Christian

Fra : 007

Dato : 01-12-01 03:21

On Fri, 30 Nov 2001 10:43:34 +0100, giambattista.vico@mail.tele.dk
(Christian Bech) wrote:

>Fundatsen for dk.fritid.bil forbyder ikke opslag, så medmindre siden er
>kommerciel, så er der ikke baggrund for en klage.

Opslag er pr. definition forbudt i andre grupper end dk.opslag, så den
går ikke.

>Derimod kunne man godt argumentere for, at crosspostningen er lige
>heftig nok.

Ja.

Fra : Christian Bech

Dato : 02-12-01 23:24

007 <007@agent007.dk> wrote:

> Opslag er pr. definition forbudt i andre grupper end dk.opslag, så den
> går ikke.

Nej, det er de faktisk ikke, hvis vi kigger i de generelle regler for
hierarkiet. Årsagen er, at mange grupper faktisk er glade for opslag,
som skønnes at være relevante for gruppens brugere - og selvfølgelig er
ikke-kommercielle.

I stedet opfordres folk til at vurdere praksis i gruppen inden de sender
et opslag og det har Jan og Mette sandsynligvis ikke gjort - i hvert
fald har deres vurdering ikke været helt god.

Det betyder dog ikke, at der er baggrund for en klage eller at der ville
komme andet ud af en sådan klage end spild af tid for abusehandleren.

--
Christian