vinduesmaling
Fra : Windeløw

Dato : 29-11-01 14:32

Hej!
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogen gode julemotiver til
vinduesmaling?

Fra : Mona

Dato : 30-11-01 20:06

Windeløw <windelow@worldonline.dk> skrev i en
> Hej!
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogen gode julemotiver
til
> vinduesmaling?

Hejsa.

Jeg har købt en bog hos den lokale Bog og Ide.
Den hedder 'Jul med vinduesfarver' og er skrevet af Gitte Schou
Hansen.

Så vidt jeg husker koster den ca. kr. 170,-

Der er mange flotte og søde julemotiver i. (synes jeg)

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Windeløw

Dato : 02-12-01 16:57

Tak for hjælpen - den vil jeg gå ud og se om jeg kan finde.

/Lone

Fra : Linda Hansen

Dato : 05-12-01 08:08

Hej

Det kan du Bl.a. i min shop www.lihshobbyshop.dk

Med Venlig Hilsen

Linda I Hansen

Windeløw <windelow@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fLqN7.1962$K4.325441@news010.worldonline.dk...

Fra : Deaster

Dato : 06-12-01 12:43

"Linda Hansen" <linfred@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Det kan du Bl.a. i min shop www.lihshobbyshop.dk
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Linda I Hansen

Det er vist ret heldig det kun er på hobbybasis.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig