billig 15" flad skærm
Fra : max

Dato : 29-11-01 10:09

er den go' hos Aldi til 2990,-

Fra : JSM

Dato : 29-11-01 17:25

"max" <maxartz@hotmail.com> wrote in message
news:CYmN7.1849$K4.308834@news010.worldonline.dk...
> er den go' hos Aldi til 2990,-

Jeg går ud fra det er Lifetec skærmen du hentyder til. Nej. det synes jeg
ikke. Billedet virker uskarpt hvis du ikke sidder i lige den rette vinkel.
Lidt a la en DSTN skærm.
Min referenceramme er de Phillips, Samsung og AOC fladskærme vi bruger på
mit arbejde. Men det er jo altså også skærme som koster noget mere end
Lifetec'en. Om du synes den er god nok til prisen bør du selv afgøre.
Personligt ville jeg hellere smide en ekstra plovmand og købe en AOC LM-500
som jeg har set på edb-priser.dk til 3495,-
Mvh
JSM

Fra : --* edmundo *--

Dato : 29-11-01 20:03

"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> er den go' hos Aldi til 2990,-

Som jeg har forstået det, så findes der to slags fladskærme, dem med
A-paneler og dem med B-paneler. Der skulle være $100,- i forskel i
indkøbspris, så man kan selv regne ud hvad det betyder for kvalieteten.

Edm...