Vulvodyni - behandling
Fra : Jette Vangsgaard

Dato : 29-11-01 09:44

Hej gruppe. Er der nogen her der kender denne kvindesygdom Vulvodyni ? Jeg
har læst et sted om en behandlingsform med trykterapi, og vil blive meget
glad hvis nogen hurtigst muligt kan oplyse mig om hvor en sådan behandling
foretages.
Jette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-11-01 13:05

jeg har på et tidspunkt læst mig frem til at tao-tantrisk massage skulle
være meget effektivt mod netop vulvodyni... du kan læse mere om det og niels
dencker der er en af de meget få her i landet der udøver det på
www.oestrogen.dk

--
knus sabina

behind every good woman,