"hav"-ture fra Århus
Fra : Jesper

Dato : 29-11-01 02:15

Hej´sa
Jeg ville lige vide om der er nogle herinde der ved om der arrangeres
havture fra Århus?

På forhånd tak
Jesper

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 29-11-01 08:43

Hej Jesper,

Hav og Hav er måske så meget men der er ture ud på Bugten - Jeg ved ikke
hvordan den fisker pt.
det lader ikke til at der er nogen i denne NG der fisker der. Jeg har ikke
selv været ude for nylig.

Mvh
Lars

Fra : Johnny Ravn