Q: ASUS P2B med 64+128MB SD-RAM
Fra : PB

Dato : 28-11-01 23:23

Hej NG,

Jeg har idag anskaffet mig en 128 MB PC133 Ramblok. En OEM noname (M-Tec),
og sat i min PC. Det gik fint nok de første to timer, men nu fryser Win XP
under opstart, og vil ikke starte medmindre de 128 Meg er taget ud.

Det er lidt noget p.., for Win XP og 64 Meg ram, er det samme som en Ferrari
F50 der kører på blyfri 92!

Kan det ikke bare være at mit Win XP ikke fatter en yard? Det håber jeg, da
jeg ikke orker at reklamere over rammene. Jeg kan ikke huske om de 64 meg er
PC100 ell. PC66. Der sidder en PII-ECC 300 MHz processor på bundkortet.

Håber på hjælp! Svar gerne her med CC til: privat-post@privat.dk

På forhånd tak for al hjælp!

/Patrick

Fra : Mikael Nørrelund And~