Gnatbox
Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 28-11-01 23:18

Er der nogen her der har erfaringer med gnatbox.

/Karsten

Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-11-01 23:19

Hej Karsten

> Er der nogen her der har erfaringer med gnatbox.

Delvist. Jeg har haft det bootet og kigget igennem for funktionalitet. Det
er dog længe siden, men umiddelbart husker jeg det som virkende rimeligt
fornuftigt. Jeg erindrer noget om, at det bygger på FreeBSD, men jeg er ikke
sikker.

Mvh.
Michael
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Ole_kjestrup

Dato : 19-02-02 12:08

"Michael Knudsen" skrev d. 28-11-01 23:19 dette indlæg :
> [...]
> Michael
> --
> Rumour is information distilled so finely that it can filter through

---------
Hej i denne gruppe. Jeg sidder med en Gnatbox 1000 og skal til at
definere regler samt forskellige IP-adresser m.m. og
jeg kan ikke umiddelbart finde ud af at definere disse regler på selve
boksen via medfølgende software...

Er der hjælp at hente i denne gruppe ??

På forhånd tak...

Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-02-02 16:25

Ole_kjestrup wrote:

> jeg kan ikke umiddelbart finde ud af at definere disse regler på selve
> boksen via medfølgende software...

På deres hjemmeside kan du downloade en applikation til at administere
boksen fra en windows maskine.

Fra : John

Dato : 03-12-01 17:32

"Karsten Rasmussen" <dk@dk.dk> wrote in message
> Er der nogen her der har erfaringer med gnatbox.
>
> /Karsten

Et lidt dyrt, men ellers godt produkt. Specielt deres GB-1000.