CXI eller CX på HP printere
Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 28-11-01 21:57

Hej

Jeg står over for at skulle investere i en ny printer og har i den
forbindelse undret mig over følgende:
De to topmodeller i HP's Deskjet-serie hedder henholdsvis 990Cxi og 995Cx
Hvad betyder bogstaverne? Så vidt jeg kan se er 995'eren en 990'er med
bluetooth. Men bogstaverne giver for mig ingen mening. Er der nogen
grundlæggende forskel i teknologi eller lign.?

Jeg håber at høre fra jer!

Nikolaj

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 28-11-01 22:02

"Nikolaj Berliner Hommelgaard" <spamtrap020202@hommelgaard.com> skrev i en
meddelelse news:3c054f8a$0$25368$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg står over for at skulle investere i en ny printer og har i den
> forbindelse undret mig over følgende:
> De to topmodeller i HP's Deskjet-serie hedder henholdsvis 990Cxi og 995Cx

Jeg ser lige at HP oven i købet kun kalder den 995c, men spørgsmålet gælder
stadig:

Fra : Suffo

Dato : 28-11-01 23:20

Ja det er der: NAVNET, ellers er der ikke den helt store forskel, man siger
efter hvad jeg har hørt at cxi'er er lidt hurtigere og larmer lidt mindre,
og dem med enkelte bogstaver som regel er deres proto produktion. Kvaliteten
er ikke den helt store forskel.

Mvh
Suffo

"Nikolaj Berliner Hommelgaard" <spamtrap020202@hommelgaard.com> wrote in
message news:3c0550d3$0$25402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-11-01 10:17

Bare en side bemærkning - det er en pragtfuld printer.

MVH
Morten