Håber på hjælp
Fra : Tom Kristensen

Dato : 28-11-01 16:32

Hej

Har lige købt en "Aldi" maskine 1,8 Gh.med Windows Xp.
Fin maskine, men da jeg installerede min "gamle mus" med 2000 driver
fik jeg problemer.
Fik en konfliktmelding med code 12 = delte resurcer (tror jeg).
Hentede opdatering hos Logitech og installerede det. Stadig fejlmelding.
Slettede driverne i enhedshåndteringen og Xp geninstallerede dem, stadig
fejl.
Slettede så i desperation også nogle filer i system32 (i8042prv.??? ialt 3
stk.)
NU HAR JEG PROBLEMER.
Hverken mus eller keyboard kan bruges, keybaord dog i opstarten, men ikke
under windows.
Hvordan får jeg fat på dem igen???

På forhånd tak

Tom Kristensen

Fra : Thf

Dato : 28-11-01 22:28

> [...]
>NU HAR JEG PROBLEMER.
>Hverken mus eller keyboard kan bruges, keybaord dog i opstarten, men ikke
Kan du ikke boote i safe mode, og fjerne problem enhedernen, og
efter boot isætte de medfølgende driverdisketter od XP cd'en.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S