Lampe til lysterapi
Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 28-11-01 19:06

Jeg kunne godt bruge sådan en lampe, der giver noget ekstra lys her i den
mørke vintertid, og har bl.a. fundet et godt udvalg på
http://www.alternateam.synonym.dk/ (butikken er i øvrigt lokal). Det er dog
nogle ret dyre lamper, og så kom jeg i tanke om, at det vel er pæren der
skiller lampen ud fra almindelige lamper. Derfor tænkte jeg på, om det vil
virke bare at købe en pære, og sætte den i en billigere lampe?

Ellers vil jeg gerne høre om der er nogle specielle modeller der kan
anbefales. Jeg vil nok foretrække skrivebordslamperne, men så vidt jeg kan
se er der ikke rigtig nogen forskel på andet end prisen.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 29-11-01 00:53

On Wed, 28 Nov 2001 19:06:13 +0100, Simon Mikkelsen

> [...]
>anbefales. Jeg vil nok foretrække skrivebordslamperne, men så vidt jeg kan
>se er der ikke rigtig nogen forskel på andet end prisen.

En lampe der giver dig humøret tilbage og kvitter vintertrætheden, er
det ikke værd at ofre 1400,- kr. på??

jeg syntes det er billigt

se her http://www.lysterapi.net/infodk.htm#alas
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 04-12-01 19:01

D. Thu, 29 Nov 2001 00:53:07 +0100 syntes Bjarne Krog
<b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> at dk.helbred skulle vide at
<l2ua0u07niqicg4g2sbq3a9a4vhib8eu28@4ax.com>.

>En lampe der giver dig humøret tilbage og kvitter vintertrætheden, er
>det ikke værd at ofre 1400,- kr. på??
>
>jeg syntes det er billigt

Jo, men hvis jeg kunne nøjes med at købe en pære til 300 kr og sætte den i
en lampe til 100, havde jeg sparet 1000 kr.

Jeg har forøvrigt bestilt en lampe hos en lokal forhandler, til 1410 kr. -
den kommer på onsdag.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-12-01 23:34

>Jo, men hvis jeg kunne nøjes med at købe en pære til 300 kr og sætte den i
>en lampe til 100, havde jeg sparet 1000 kr.

Jeg forstår dig

>Jeg har forøvrigt bestilt en lampe hos en lokal forhandler, til 1410 kr. -
>den kommer på onsdag.

Tillykke, og gid du må blive rigtig glad for den, jeg bruger selv en
hver dag, og det hjælper sq

---

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 06-12-01 10:58

"Simon Mikkelsen" <div-master@zip.dk> wrote in message
> [...]
> anbefales. Jeg vil nok foretrække skrivebordslamperne, men så vidt jeg kan
> se er der ikke rigtig nogen forskel på andet end prisen.

Problemet er måske at det er lysstofrør, jeg ved ikke om der er en eller
anden form for standard på det område.
men her
http://zillionshop.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=2689&vare
_id=144956 kan du se at et nyt lysstofrør koster kr. 325,-
Så skal du bare lige finde en lampe der passer til, her er der en masse
butikker der forhandler lamperne
http://www.lysterapi.net/myyjatdk.htm#kobenhavn (også andre steder end kbh.)

- Kasper