/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Klage over/til TDC
Fra : MuffDiver


Dato : 28-11-01 17:09

Hvor skal man sende sin klage til ang. TDC Bredbånd???
For NU er jeg FANDME træt af TDC......ligger beskrivelse af problemer op når
jeg engang får hul igennem igen med mit adsl(sutter på nettet med 33.6 modem
YUCK).Overvejer kontakt til aviser og lign.




--
Mvh Tommy & Helle




 
 
Søren Blom (28-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 28-11-01 17:51

"MuffDiver" <Muff-Diver@sol.dk> skrev i
> Hvor skal man sende sin klage til ang. TDC Bredbånd???
> For NU er jeg FANDME træt af TDC......ligger beskrivelse af problemer op
når
> jeg engang får hul igennem igen med mit adsl(sutter på nettet med 33.6
modem
> YUCK).Overvejer kontakt til aviser og lign.

Hvad med at tage dig sammen og beskriv dit problem og hvad der er sket, så
kan det jo være at der er nogen som har nogen muligheder for at hjælpe dig?

--
Søren Blom
soren@blom.dk



Dennis T. (28-11-2001)
Kommentar
Fra : Dennis T.


Dato : 28-11-01 23:05

Søren Blom wrote:
> Hvad med at tage dig sammen og beskriv dit problem og hvad der er sket, så
> kan det jo være at der er nogen som har nogen muligheder for at hjælpe
> dig?

Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
wol, da de snart kan levere.




Søren Blom (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 29-11-01 03:10

"Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i
>
> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
> wol, da de snart kan levere.
>

Nu ved jeg heldigvis var jeg lige ved at sige, ikke hvad en DHCP servere er.
Men i den tid jeg har haft Netexpres (siden august 2000) der har jeg ikke
oplevet på nogen tidspunkt at tingene ikke har fungeret tilfredsstillende i
længere perioder, dvs. over to timer, så det forbavser mig engang imellem så
dårlig folks forbindelser er.
Om jeg bare er utrolig heldig eller om mange Internet bruger generelt er
meget utålmodige ved jeg ikke. Men i den verden jeg kommer fra, er det meget
sådan, at den som råber højst er den man sidst lytter til. Så måske skulle
folk i stedet for at råbe og skabe sig måske snakke stille og roligt med
Kundeservice eller hvem som nu skal hjælpe en og lade være med at hisse sig
så meget op over ingen ting, det er jo trods alt kun Internet (selvom jeg
også bruger det mange timer hver dag i forbindelse med mit arbejde)

--
Søren Blom
soren@blom.dk




Martin Højriis Krist~ (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 29-11-01 07:48

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0598e6$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> det er jo trods alt kun Internet

Hvordan kan du sige det?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Søren Blom (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 29-11-01 14:32

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev
>
> Hvordan kan du sige det?
>

Det var ikke særligt svært, det er jo ikke verdens undregang hvis nettet
ikke fungere en time eller to.
Jeg bruger selv nettet meget, i sær mail som kontakt til min arbejdsgiver i
Tyskland, men er der et slip på et par timer eller tre hvis man kan ikke
bruge nettet går hverken min eller kollegaer/arbejdsgivers verden under.

--
Søren Blom
soren@blom.dk



Tumlehund (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Tumlehund


Dato : 29-11-01 17:30

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
news:3c0638b0$0$31347$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det var ikke særligt svært, det er jo ikke verdens undregang hvis nettet
> ikke fungere en time eller to.
> Jeg bruger selv nettet meget, i sær mail som kontakt til min arbejdsgiver
i
> Tyskland, men er der et slip på et par timer eller tre hvis man kan ikke
> bruge nettet går hverken min eller kollegaer/arbejdsgivers verden under.
>

Nu er der jo forskel på, hvilke behov man har og dermed hvilke krav man
stiller, så for nogen kan det skam sagtens være "verdens undergang", hvis
ens internetforbindelse går ned.



Lasse Jensen (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Jensen


Dato : 29-11-01 18:31

On Thu, 29 Nov 2001 14:32:06 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev
>>
>> Hvordan kan du sige det?
>>
>
>Det var ikke særligt svært, det er jo ikke verdens undregang hvis nettet
>ikke fungere en time eller to.
>Jeg bruger selv nettet meget, i sær mail som kontakt til min arbejdsgiver i
>Tyskland, men er der et slip på et par timer eller tre hvis man kan ikke
>bruge nettet går hverken min eller kollegaer/arbejdsgivers verden under.

Du har ret i at hvis det bare sker én enkelt gang, gør det ikke så
meget... men når først man har været udsat for det en tre fire gange,
begynder urinen altså at koge.

Især hvis man, har egen mail, web eller vpn server stående.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Søren Blom (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 29-11-01 19:45

"Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> skrev i
>
> Du har ret i at hvis det bare sker én enkelt gang, gør det ikke så
> meget... men når først man har været udsat for det en tre fire gange,
> begynder urinen altså at koge.
>
> Især hvis man, har egen mail, web eller vpn server stående.

Hvis det er der ens behov er, så er det for mig at se ikke et produkt som
ADSL man skal have, men snare en rigtig fast forbindelse. Som jeg godt er
klar over er i en helt anden prisklasse, men det er servicen og oppe tiden
tilsvarende også.

--
Søren Blom
soren@blom.dk



Martin Højriis Krist~ (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 29-11-01 19:55

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0681eb$0$25405$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis det er der ens behov er, så er det for mig at se ikke et produkt
som
> ADSL man skal have, men snare en rigtig fast forbindelse.

Hvor i denne deltråd snakker vi specifikt om ADSL?
For mange, og mig inklusive, er en time uden forbindelse en time for
meget. Især fordi det altid sker på ubelejlige tidspunkter.
De gange der har været problemer med min opkobling til firmaet har det
som regel altid været når jeg havde besluttet mig for at arbejde
hjemmefra for at kunne overholde en deadline

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Søren Blom (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 30-11-01 01:42

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev
>
> Hvor i denne deltråd snakker vi specifikt om ADSL?
> For mange, og mig inklusive, er en time uden forbindelse en time for
> meget. Især fordi det altid sker på ubelejlige tidspunkter.
> De gange der har været problemer med min opkobling til firmaet har det
> som regel altid været når jeg havde besluttet mig for at arbejde
> hjemmefra for at kunne overholde en deadline
>

Vi snakkede ved specifikt om ADSL, da det første indlæg havet i en gruppe
som specifikt drejer sig om ADSL

Men hvis holdningen er, at en times nedetid er en time for meget, så mener
jeg stadigvæk at så skal man have et andet produkt hvor nedetiden er
begrænset til max en halvtime på eet år ol.

--
Søren Blom
soren@blom.dk




Martin Højriis Krist~ (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 30-11-01 03:06

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3c06d5a6$0$25377$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvor i denne deltråd snakker vi specifikt om ADSL?
> Vi snakkede ved specifikt om ADSL, da det første indlæg havet i en
gruppe
> som specifikt drejer sig om ADSL

Med "denne deltråd" mener jeg det indlæg som jeg skrev som svar på:
news:3c0598e6$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Men nevermind

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Finn (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Finn


Dato : 30-11-01 23:32

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0681eb$0$25405$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> skrev i
> >
> > Du har ret i at hvis det bare sker én enkelt gang, gør det ikke så
> > meget... men når først man har været udsat for det en tre fire gange,
> > begynder urinen altså at koge.
> >
> > Især hvis man, har egen mail, web eller vpn server stående.

Det lyder aldeles uacceptabelt det du fortæller - selvfølgelig forudsat at
det ikke er dit netærk/PC der er noget galt med. Men test dit eget udstyr
først og hvis der ikke er noget i vejen så gi dem en chance for at måle
ledningen igennem og teste/udskifte ADSL udstyret. Hvis det så stadig ikke
kører tilfredsstillende så kan jeg anbefale at skifte til Cybercity. Men
måske bor du så langt ude på landet at du ikke kan vælge andre end TDC..

> Hvis det er der ens behov er, så er det for mig at se ikke et produkt som
> ADSL man skal have, men snare en rigtig fast forbindelse. Som jeg godt er
> klar over er i en helt anden prisklasse, men det er servicen og oppe tiden
> tilsvarende også.

> Søren Blom
> soren@blom.dk
>
Ja det bliver diskuteret tit. Jeg mener at selv en alm. privat DSL linje
skal køre stabilt og ikke gå ned i tide og utide. Det kører nemlig fint for
Tiscali og især Cybercity.

Finn



Martin Mollerup (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Mollerup


Dato : 01-12-01 21:34

Men det står jo ikke at når man købe BB adsl at man skal regne med at man
ikke kan på nettet når man vil, det de sælger er jo en altid på forbindelse!

Mollerup

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
news:3c0681eb$0$25405$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> skrev i
> >
> > Du har ret i at hvis det bare sker én enkelt gang, gør det ikke så
> > meget... men når først man har været udsat for det en tre fire gange,
> > begynder urinen altså at koge.
> >
> > Især hvis man, har egen mail, web eller vpn server stående.
>
> Hvis det er der ens behov er, så er det for mig at se ikke et produkt som
> ADSL man skal have, men snare en rigtig fast forbindelse. Som jeg godt er
> klar over er i en helt anden prisklasse, men det er servicen og oppe tiden
> tilsvarende også.
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk
>
>



Jokke (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Jokke


Dato : 01-12-01 16:36

Søren nup lige en lomme regner og tryk Downtid (i min) gange 70.000 bruger
gange minut pris og se så lige hvor meget TDC Score på downtiden, da
teledum i forvejen er de dyreste med det dårligste produkt, kan jeg kun sige
DU er da vidst ansat ved teledum med fri internet

/jokke


"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
news:3c0638b0$0$31347$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev
> >
> > Hvordan kan du sige det?
> >
>
> Det var ikke særligt svært, det er jo ikke verdens undregang hvis nettet
> ikke fungere en time eller to.
> Jeg bruger selv nettet meget, i sær mail som kontakt til min arbejdsgiver
i
> Tyskland, men er der et slip på et par timer eller tre hvis man kan ikke
> bruge nettet går hverken min eller kollegaer/arbejdsgivers verden under.
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk
>
>



Klaus Ellegaard (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-12-01 16:49

"Jokke" <jr_115@hotmail.com> writes:

>Søren nup lige en lomme regner og tryk Downtid (i min) gange 70.000 bruger
>gange minut pris og se så lige hvor meget TDC Score på downtiden, da
>teledum i forvejen er de dyreste med det dårligste produkt, kan jeg kun sige
>DU er da vidst ansat ved teledum med fri internet

Hvorfor tror du, at 70.000 brugere skal betale minutpris under en evt.
nedetid?

Er det rigtige tal ikke nærmere 7 - og 69.993 kunder der venter (helt
gratis) til det kommer op igen? Hvad er TDCs fortjeneste på det?

Og hvis du mener, at mine tal ikke passer, ser jeg frem til noget god
dokumentation på, at din påstand er bedre. I modsat fald tillader jeg
mig at betragte dit indlæg som noget ukvalificeret gætværk, der næppe
har nogen form for hold i virkeligheden.

Mvh.
   Klaus, der er lidt træt af konspirationsteoretikere.

Lars Kyndi Laursen (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 01-12-01 17:00

On 01 dec 2001 Jokke enriched usenet with:

> Søren nup lige en lomme regner og tryk Downtid (i min) gange 70.000
> bruger gange minut pris og se så lige hvor meget TDC Score på
> downtiden, da teledum i forvejen er de dyreste med det dårligste
> produkt, kan jeg kun sige DU er da vidst ansat ved teledum med fri
> internet

For det er jo et velkendt faktum, at alle straks finder deres modem frem og
på internettet i hele nedetiden.


--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

John Hinge (02-12-2001)
Kommentar
Fra : John Hinge


Dato : 02-12-01 13:07

On 01 dec 2001 Lars Kyndi Laursen was heard to say:

> On 01 dec 2001 Jokke enriched usenet with:
>
>> da teledum i forvejen er de dyreste med det
>> dårligste produkt, kan jeg kun sige DU er da vidst ansat ved
>> teledum med fri internet
>
> For det er jo et velkendt faktum, at alle straks finder deres modem
> frem og på internettet i hele nedetiden.
>
>
Og medarbejderne har allesammen 4megabit gratis forbindelser
på en anden server som aldrig går ned..
Nå ikke ?


--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
Repræsenterer også ikke nogen
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
http://www.spoon.dvd-klub.dk

Jokke (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Jokke


Dato : 01-12-01 16:33


"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
news:3c0598e6$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i
> >
> > Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
> > ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
> > wol, da de snart kan levere.
> >
>
> Nu ved jeg heldigvis var jeg lige ved at sige, ikke hvad en DHCP servere
er.
> Men i den tid jeg har haft Netexpres (siden august 2000) der har jeg ikke
> oplevet på nogen tidspunkt at tingene ikke har fungeret tilfredsstillende
i
> længere perioder, dvs. over to timer, så det forbavser mig engang imellem

> dårlig folks forbindelser er.
> Om jeg bare er utrolig heldig eller om mange Internet bruger generelt er
> meget utålmodige ved jeg ikke. Men i den verden jeg kommer fra, er det
meget
> sådan, at den som råber højst er den man sidst lytter til. Så måske skulle
> folk i stedet for at råbe og skabe sig måske snakke stille og roligt med
> Kundeservice eller hvem som nu skal hjælpe en og lade være med at hisse
sig
> så meget op over ingen ting, det er jo trods alt kun Internet (selvom jeg
> også bruger det mange timer hver dag i forbindelse med mit arbejde)
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk
>
>
>
Til Søren Blom hvorfor rejser du så ikke hjem til sverie igen ?????



Martin Mollerup (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Mollerup


Dato : 01-12-01 21:29

Netexpres virker fint. Men BB har store problemer men deres DHCP server (det
er den du får din ip fra) er meget ustabil, det kan tage flere timer før du
kommer på nettet.
Jeg stiftet fra Netexpres 1 til BB efter 60 dage skiftet jeg til Netexpers 2
og det har virket lige siden (bortset fra min abb. blev lukket ved en fejl
men det tog kun 3 dage). Men jeg savner de offentlige ip'er, hold jer fra BB
til de har fådet dhcpen til at virke hver gang.

Mollerup

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
news:3c0598e6$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i
> >
> > Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
> > ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
> > wol, da de snart kan levere.
> >
>
> Nu ved jeg heldigvis var jeg lige ved at sige, ikke hvad en DHCP servere
er.
> Men i den tid jeg har haft Netexpres (siden august 2000) der har jeg ikke
> oplevet på nogen tidspunkt at tingene ikke har fungeret tilfredsstillende
i
> længere perioder, dvs. over to timer, så det forbavser mig engang imellem

> dårlig folks forbindelser er.
> Om jeg bare er utrolig heldig eller om mange Internet bruger generelt er
> meget utålmodige ved jeg ikke. Men i den verden jeg kommer fra, er det
meget
> sådan, at den som råber højst er den man sidst lytter til. Så måske skulle
> folk i stedet for at råbe og skabe sig måske snakke stille og roligt med
> Kundeservice eller hvem som nu skal hjælpe en og lade være med at hisse
sig
> så meget op over ingen ting, det er jo trods alt kun Internet (selvom jeg
> også bruger det mange timer hver dag i forbindelse med mit arbejde)
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk
>
>
>



Knud Gert Ellentoft (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-12-01 21:45

Sat, 1 Dec 2001 21:29:21 +0100, skrev "Martin Mollerup"
<mo@soh.dk>:

>Netexpres virker fint. Men BB har store problemer men deres DHCP server (det
>er den du får din ip fra) er meget ustabil, det kan tage flere timer før du
>kommer på nettet.

Jeg har da ingen problemer med BB, det fungerer fint.

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Martin Mollerup (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Mollerup


Dato : 01-12-01 21:48

har du fast ip?

Mollerup

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
news:gagi0u8genktv2tuqiqggis7lvlta8bme3@dtext.news.tele.dk...
> Sat, 1 Dec 2001 21:29:21 +0100, skrev "Martin Mollerup"
> <mo@soh.dk>:
>
> >Netexpres virker fint. Men BB har store problemer men deres DHCP server
(det
> >er den du får din ip fra) er meget ustabil, det kan tage flere timer før
du
> >kommer på nettet.
>
> Jeg har da ingen problemer med BB, det fungerer fint.
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
> og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
> Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark



Knud Gert Ellentoft (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 01-12-01 22:16

Sat, 1 Dec 2001 21:47:51 +0100, skrev "Martin Mollerup"
<mo@soh.dk>:

>har du fast ip?

Nej.
OK, det er muligt, at det er dem, der har problemer.

PS. Vil du ikke godt citere efter netiketten?
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
--
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
og skær venligst det væk, du ikke svarer på.
Du kan læse mere om de danske nyhedsgrupper på http://www.usenet.dk
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Andreas Plesner Jaco~ (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 02-12-01 03:15

In article <3c093d9d$0$29616$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Mollerup wrote:
> Netexpres virker fint. Men BB har store problemer men deres DHCP server (det
> er den du får din ip fra) er meget ustabil, det kan tage flere timer før du
> kommer på nettet.

Kan du ikke enten:
Angive kilde
eller
Fortælle om dit reelle problem og lade os andre drage konklusioner?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Santa Claus is watching!

Andreas Plesner Jaco~ (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 29-11-01 07:56

In article <3c055ff6$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Dennis T. wrote:

>> Hvad med at tage dig sammen og beskriv dit problem og hvad der er sket, så
>> kan det jo være at der er nogen som har nogen muligheder for at hjælpe
>> dig?
>
> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
> wol, da de snart kan levere.

Prøv igen: Hvad er problemet? Ikke "hvad tror du problemet skyldes?"

--
Andreas Plesner Jacobsen | "My life is a soap opera, but who has the rights?"
| -- MadameX

Dennis T. (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Dennis T.


Dato : 30-11-01 20:17

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

>> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
>> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
>> wol, da de snart kan levere.
>
> Prøv igen: Hvad er problemet? Ikke "hvad tror du problemet skyldes?"

Det var problemet...

Jesper Skriver (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 01-12-01 15:16

On Fri, 30 Nov 2001 20:17:12 +0100, Dennis T. wrote:
> Andreas Plesner Jacobsen wrote:
>
>>> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
>>> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
>>> wol, da de snart kan levere.
>>
>> Prøv igen: Hvad er problemet? Ikke "hvad tror du problemet skyldes?"
>
> Det var problemet...

Nej.

DHCP serverne har på intet tidspunkt være nede i det omfang du
siger.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Dennis T. (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Dennis T.


Dato : 01-12-01 21:52

Jesper Skriver wrote:

>> Det var problemet...
>
> Nej.
>
> DHCP serverne har på intet tidspunkt være nede i det omfang du
> siger.

Jo det har så... :)

Har TDC supporterne ihvertfald gentagende gange bekræftet...

Martin Højriis Krist~ (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-12-01 15:56

"Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i en meddelelse
news:3c0943a4$0$89836$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > DHCP serverne har på intet tidspunkt være nede i det omfang du
> > siger.
> Har TDC supporterne ihvertfald gentagende gange bekræftet...

Supportere har det med at bruge ord som kunderne forstår.
Det er ikke nødvendigvis den skinbarlige sandhed.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper Skriver (29-11-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 29-11-01 18:23

On Wed, 28 Nov 2001 23:05:26 +0100, Dennis T. wrote:
> Søren Blom wrote:
>> Hvad med at tage dig sammen og beskriv dit problem og hvad der er sket, så
>> kan det jo være at der er nogen som har nogen muligheder for at hjælpe
>> dig?
>
> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
> wol, da de snart kan levere.

DHCP serverne er IKKE nede 30-40% af tiden.

Men hvis du ikke ønsker hjælp, så får du det heller ikke, uanset
om du har et TDC, et WOL eller CC abonnement.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Dennis T. (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Dennis T.


Dato : 30-11-01 20:17

Jesper Skriver wrote:

> On Wed, 28 Nov 2001 23:05:26 +0100, Dennis T. wrote:
>> Sikkert at TDC's dhcp servere er nede 30-40% af tiden... TDC support kan
>> ikke hjælpe, deres support kan intet gøre - overvejer selv at skifte til
>> wol, da de snart kan levere.
>
> DHCP serverne er IKKE nede 30-40% af tiden.

Det var de på BB for et par måneder siden - og er det tiltider stadig..

> Men hvis du ikke ønsker hjælp, så får du det heller ikke, uanset
> om du har et TDC, et WOL eller CC abonnement.

Jeg ønskede skam hjælp på daværende tidspunkt... og jow, jeg ønskede hjælp,
men jeg vidste godt hvad fejlen var (insider knowledge :)




Jesper G. Poulsen (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 02-12-01 10:42

"Dennis T." <viol8r@technologist.com> wrote in message
news:3c07dbc8$0$89823$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > DHCP serverne er IKKE nede 30-40% af tiden.
> Det var de på BB for et par måneder siden - og er det tiltider stadig..

Så få en statisk IP. Så er det problem _helt_ væk...


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-12-01 15:57

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c09f79a$0$25392$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > DHCP serverne er IKKE nede 30-40% af tiden.
> > Det var de på BB for et par måneder siden - og er det tiltider
stadig..
> Så få en statisk IP. Så er det problem _helt_ væk...

Hvis DHCP-serverne er nede vil problemet også være der for folk med fast
ip

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper G. Poulsen (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 02-12-01 18:52

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c0a40ba$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Så få en statisk IP. Så er det problem _helt_ væk...
> Hvis DHCP-serverne er nede vil problemet også være der for folk med fast
> ip

Say WHAT??? Så er det net da ualmindeligt dåligt sat op. Det er da kun
routerne der har betydning for et 'statisk' hul...


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-12-01 19:02

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0a6a55$0$89864$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Så få en statisk IP. Så er det problem _helt_ væk...
> > Hvis DHCP-serverne er nede vil problemet også være der for folk med
fast
> > ip
> Say WHAT???

Faste IP'er skal også tildeles af DHCP..

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper G. Poulsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 03-12-01 00:20

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c0a6c32$1$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Say WHAT???
> Faste IP'er skal også tildeles af DHCP..

Ikke der hvor jeg har boet indtil nu. Routeren hos TDC sørger for at
pakkerne kommer videre. Den statiske IP får jeg i hånden; den bliver ikke
tildelt. Hvis den blev det, var den jo ikke statisk... DHCP-serveren kommer
ikke i nærheden af den, for den ligger ikke i dens address-space. Og hvis
jeg sætter en Linux-router op med min statiske IP, så er det kun min gateway
hos TDC der skal være oppe for at jeg har hul til omverden...


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 00:38

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0ab72b$0$89860$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Faste IP'er skal også tildeles af DHCP..
> Ikke der hvor jeg har boet indtil nu.

Med BB|ADSL?

> Routeren hos TDC sørger for at
> pakkerne kommer videre.

Men kun så længe der er en lease til din tilslutning

> Den statiske IP får jeg i hånden; den bliver ikke
> tildelt. Hvis den blev det, var den jo ikke statisk...

Statisk/dynamisk har ikke noget med tildeling at gøre.

> DHCP-serveren kommer
> ikke i nærheden af den, for den ligger ikke i dens address-space. Og
hvis
> jeg sætter en Linux-router op med min statiske IP, så er det kun min
gateway
> hos TDC der skal være oppe for at jeg har hul til omverden...

Du snakker BB|ADSL her?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper G. Poulsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 03-12-01 08:36

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c0abaf8$0$229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Faste IP'er skal også tildeles af DHCP..
> > Ikke der hvor jeg har boet indtil nu.
> Med BB|ADSL?

Nej, med kollegie6400.dk og senere med Pro@ccess ISDN.

> > Routeren hos TDC sørger for at
> > pakkerne kommer videre.
> Men kun så længe der er en lease til din tilslutning

Ja, og det skulle der gerne være 24h, med statisk IP.

> Statisk/dynamisk har ikke noget med tildeling at gøre.

Jo, det har det. En dynamisk bliver tildelt af systemet, en statisk bliver
tildelt af en administrator.

> > hos TDC der skal være oppe for at jeg har hul til omverden...
> Du snakker BB|ADSL her?

Jeg snakker ethvert IP-baseret netværk.

Jeg har betilt BB/ADSL med _STATISK_ IP-adresse. Hvis jeg ikke får en
_STATISK_ IP-adresse, men kun en fast IP-adresse, så får TDC ørerne i
maskinen...


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 12:53

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0b2b90$0$25383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > Faste IP'er skal også tildeles af DHCP..
> > > Ikke der hvor jeg har boet indtil nu.
> > Med BB|ADSL?
> Nej, med kollegie6400.dk og senere med Pro@ccess ISDN.

Så kører du ikke op mod centrale DHCP-server og dine indlæg er lidt
irrelevante...

> > Men kun så længe der er en lease til din tilslutning
> Ja, og det skulle der gerne være 24h, med statisk IP.

Lad være med at svare i øst når jeg spørger i vest.
Kender du det tekniske setup bag BB|ADSL?

> > Statisk/dynamisk har ikke noget med tildeling at gøre.
> Jo, det har det. En dynamisk bliver tildelt af systemet, en statisk
bliver
> tildelt af en administrator.

Man kan sagtens have "systemtildelte" (DHCP-tildelte) faste adresser,
jeg bruger det opså på hjemmenetværket, ud fra MAC-adresser.
Når man flytter sine computere mellem lokationer er DHCP en god ting,
selvom der er faste adresser overalt

> > > hos TDC der skal være oppe for at jeg har hul til omverden...
> > Du snakker BB|ADSL her?
> Jeg snakker ethvert IP-baseret netværk.

Lad være med det. Diskussionen går på BB|ADSL og de tilsluttede
DHCP-servere
Det er et ret avanceret setup.

> Jeg har betilt BB/ADSL med _STATISK_ IP-adresse. Hvis jeg ikke får en
> _STATISK_ IP-adresse, men kun en fast IP-adresse, så får TDC ørerne i
> maskinen...

Du får den samme gang på gang, men den tildeles stadig med DHCP.
Henvis venligst til dokumentation på at din semantik er den rette

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper G. Poulsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 03-12-01 14:36

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c0b6715$0$81738$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Nej, med kollegie6400.dk og senere med Pro@ccess ISDN.
> Så kører du ikke op mod centrale DHCP-server og dine indlæg er lidt
> irrelevante...

Nej, jeg har aldrig kørt op mod DHCP-servere med mine statiske IP-adresser.

> Kender du det tekniske setup bag BB|ADSL?

Nej.

> Man kan sagtens have "systemtildelte" (DHCP-tildelte) faste adresser,

Jeg snakker ikke om faste adresser... Jeg snakker om en adresse som jeg
sætter _mit_ system op med.

> jeg bruger det opså på hjemmenetværket, ud fra MAC-adresser.

Så når MAC-adressen ændres ændres også IP-adressen. Det bliver mine domæner
ikke glade for.

> Når man flytter sine computere mellem lokationer er DHCP en god ting,
> selvom der er faste adresser overalt

Hvad skal det ind i diskussionen for?

> Du får den samme gang på gang, men den tildeles stadig med DHCP.

Jeg skal sættes op i en DNS med en statisk adresse. Mit netkort i routeren
bliver også tildelt denne adresse. Hvis DHCP-serveren går ned har jeg stadig
forbindelse til omverden.

Det er det jeg har bestilt og forbindelsen åbnes på onsdag.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 15:30

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0b7fb7$0$25415$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Man kan sagtens have "systemtildelte" (DHCP-tildelte) faste
adresser,
> Jeg snakker ikke om faste adresser... Jeg snakker om en adresse som
jeg
> sætter _mit_ system op med.

Det får du ikke på BB|ADSL. Der tildeles de faste adresser udfra DHCP

> > jeg bruger det opså på hjemmenetværket, ud fra MAC-adresser.
> Så når MAC-adressen ændres ændres også IP-adressen.

Hvis jeg skifter netkort i min laptop sørger jeg for at ændre
DHCP-serveren.
Men du har ret, det er en sidediskussion

> > Du får den samme gang på gang, men den tildeles stadig med DHCP.
> Jeg skal sættes op i en DNS med en statisk adresse. Mit netkort i
routeren
> bliver også tildelt denne adresse. Hvis DHCP-serveren går ned har jeg
stadig
> forbindelse til omverden.

Hvis du får BB|ADSL så gælder følgende:
Dit netkort skal tildeles den faste IP fra DHCP.
Leasen er en time og routeren i den anden ende sender kun trafik til
forbindelse der har dest til en IP der er tildelt til din forbindelse
via en lease.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Jesper G. Poulsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 03-12-01 16:30

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3c0b8be7$0$29615$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis du får BB|ADSL så gælder følgende:
> Dit netkort skal tildeles den faste IP fra DHCP.
> Leasen er en time og routeren i den anden ende sender kun trafik til

Det kan jeg jo ikke sætte et domæne op efter...

Jeg har har bestilt en statisk IP-adresse og det må de så levere.

Jeg har fået pakken idag og Kundeservice vil sende mig et brev med min
IP-adresse.

Desuden er BB/ADSL ikke en del af TDC Internet.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen



Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 17:48

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0b9a7e$0$25395$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvis du får BB|ADSL så gælder følgende:
> > Dit netkort skal tildeles den faste IP fra DHCP.
> > Leasen er en time og routeren i den anden ende sender kun trafik til
> Det kan jeg jo ikke sætte et domæne op efter...
> Jeg har har bestilt en statisk IP-adresse og det må de så levere.

Det gør de også. Forstå nu at det er den samme IP du får hver gang, men
at den stadig skal tildeles via DHCP

> Desuden er BB/ADSL ikke en del af TDC Internet.

Korrekt, relevans?

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Martin Rise Christen~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Rise Christen~


Dato : 03-12-01 18:22


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0bac2b$0$29620$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c0b9a7e$0$25395$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Hvis du får BB|ADSL så gælder følgende:
> > > Dit netkort skal tildeles den faste IP fra DHCP.
> > > Leasen er en time og routeren i den anden ende sender kun trafik til
> > Det kan jeg jo ikke sætte et domæne op efter...
> > Jeg har har bestilt en statisk IP-adresse og det må de så levere.
>
> Det gør de også. Forstå nu at det er den samme IP du får hver gang, men
> at den stadig skal tildeles via DHCP
>
Hvordan gøres dette egentligt i praksis? Jeg mener jeg har da ikke
nødvendigvis samme mac-adresse hver gang jeg logger på (jeg skifter
maskine) - men jeg vil da ufattelig gerne have min egen faste ip hver gang.

--
Mvh,

Martin Rise Christensen



Andreas Plesner Jaco~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 03-12-01 20:02

In article <3c0bb672$0$47273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Rise Christensen wrote:
>
>> > > Hvis du får BB|ADSL så gælder følgende:
>> > > Dit netkort skal tildeles den faste IP fra DHCP.
>> > > Leasen er en time og routeren i den anden ende sender kun trafik til
>> > Det kan jeg jo ikke sætte et domæne op efter...
>> > Jeg har har bestilt en statisk IP-adresse og det må de så levere.
>>
>> Det gør de også. Forstå nu at det er den samme IP du får hver gang, men
>> at den stadig skal tildeles via DHCP
>>
> Hvordan gøres dette egentligt i praksis? Jeg mener jeg har da ikke
> nødvendigvis samme mac-adresse hver gang jeg logger på (jeg skifter
> maskine) - men jeg vil da ufattelig gerne have min egen faste ip hver gang.

Sandsynligvis er PVCen encoded i DHCP option 82 feltet.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Grub first, then ethics.
|    -- Bertolt Brecht

Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 20:21

"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> skrev i en meddelelse
news:3c0bb672$0$47273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det gør de også. Forstå nu at det er den samme IP du får hver gang,
men
> > at den stadig skal tildeles via DHCP
> Hvordan gøres dette egentligt i praksis? Jeg mener jeg har da ikke
> nødvendigvis samme mac-adresse hver gang jeg logger på (jeg skifter
> maskine) - men jeg vil da ufattelig gerne have min egen faste ip hver
gang.

Såfremt der ikke er en aktiv lease på din tilslutning tildeles den faste
IP til en vilkårlig mac-adresse på tilslutningen

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Peter Brodersen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 03-12-01 01:19

On Mon, 3 Dec 2001 00:19:50 +0100, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Den statiske IP får jeg i hånden; den bliver ikke
>tildelt. Hvis den blev det, var den jo ikke statisk...

"Statisk" og "fast" er ikke to sider af samme sag.

"Statisk" betyder, at man selv sætter IP-adressen i sin IP-stack. Den
spørger ikke om info i den forbindelse, men går blot ud fra at dens
information er korrekt.

"Dynamisk" bruges om DHCP (og evt. også om fx PPP), hvor der
forespørges om en IP-adresse. Denne IP-adresse kan så enten tildeles
fra en pulje, eller være en bestemt, der tildeles på baggrund af fx
MAC-adressen, CLID ved en PPP-forbindelse og whatnot.

"Fast" må dække over at man har den samme IP-adresse hele tiden -
uanset hvordan dette så er tilfældet (altså om man selv har sat en
IP-adresse, eller om et system tildeler én den samme IP-adresse igen
og igen).

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:
http://jul.bums.dk/

Martin Højriis Krist~ (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 03-12-01 07:50

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse
news:mwzO7.307$9p.38621@news010.worldonline.dk...
> "Statisk" betyder, at man selv sætter IP-adressen i sin IP-stack.
> "Dynamisk" bruges om DHCP
> "Fast" må dække over at man har den samme IP-adresse hele tiden -

Vi er ikke enige i definitionerne, men jeg tror blot jeg nøjes med at
konstatere at semantikken ikke helt er klarlagt.

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



supermand (28-11-2001)
Kommentar
Fra : supermand


Dato : 28-11-01 18:23

"MuffDiver" <Muff-Diver@sol.dk> mumlede noget i
news:yZ7N7.237$rM.66151612@spiderman.mobilixnet.dk:

> Hvor skal man sende sin klage til ang. TDC Bredbånd???

Prøv for eksempel deres kundeservice - det er vel en del af deres arbejde
at tale med sure folk som dig. En anden mulighed _kunne_ være punktet
'kontakt os' på deres hjemmeside. - http://www.tele.dk/menu/nm0164.htm

> For NU er jeg FANDME træt af TDC

Det var sandelig godt for dig. Det er der sikkert mange der er. Men der er
nok endnu flere der er ganske godt tilfredse.

> ligger beskrivelse af problemer op når jeg engang får hul igennem igen
> med mit adsl(sutter på nettet med 33.6 modem YUCK)

Jeg har et forslag, som jeg selv mener er skidegodt. Skriv alt din harme
ned mens du er offline. Læs det hele igennem, og klip alle de sure
kommentarer ud. Post det relevante her (hvis du absolut vil belemre folk
der intet kan gøre ved en dårlig linie) - du har jo tydeligvis hul nok med
dit modem til at skrive dette.

>Overvejer kontakt til aviser og lign.

Gør du bare det. Selv journalister kan have brug for et billigt grin. Det
kan jeg faktisk osse. hahahahaha.

Jokke (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Jokke


Dato : 01-12-01 16:48


"supermand" <kal-el@metropol.is.invalid> wrote in message
news:Xns9167BB6FBEFE6kalelmetropolis@212.242.40.196...
> "MuffDiver" <Muff-Diver@sol.dk> mumlede noget i
> news:yZ7N7.237$rM.66151612@spiderman.mobilixnet.dk:
>
> > Hvor skal man sende sin klage til ang. TDC Bredbånd???
>
> Prøv for eksempel deres kundeservice - det er vel en del af deres arbejde
> at tale med sure folk som dig. En anden mulighed _kunne_ være punktet
> 'kontakt os' på deres hjemmeside. - http://www.tele.dk/menu/nm0164.htm
>
> > For NU er jeg FANDME træt af TDC
>
> Det var sandelig godt for dig. Det er der sikkert mange der er. Men der er
> nok endnu flere der er ganske godt tilfredse.
>
En tilfreds teledum kunde, er en kunde der ikke ved hvad det vil sige at
have en linie med dubbelt så hurtig plink som hos teledum for de samme
penge, samt en glad teledum kunde, ikke ved hvad det vil sige at have "hul"
24x7x364 - uden at skulle ringe skrive eller brokke sig nogen steder.

alle jeg kender der har TDx internet ( ADSL ) har problemer, når jeg så har
lokket dem over til Tiscali, er de blevet utroligt glade for ikke mindst for
de internet for deres penge de for også mere internet for de samme omend
fære penge.

Nu for jeg bare det problem at jeg flytter til et hus hvor der DESVÆRRE kun
er TDx adsl, så til jer der ikke kan lide at læse de barske realitetrer om
teledum koncernen og deres manglende kunderespect, skal nok stoppe med at
abonere på denne gruppe, for fra januar sender jeg MANGE sure indlæg om
Tele-hvad_er_en_kunde.

> > ligger beskrivelse af problemer op når jeg engang får hul igennem igen
> > med mit adsl(sutter på nettet med 33.6 modem YUCK)
>
> Jeg har et forslag, som jeg selv mener er skidegodt. Skriv alt din harme
> ned mens du er offline. Læs det hele igennem, og klip alle de sure
> kommentarer ud. Post det relevante her (hvis du absolut vil belemre folk
> der intet kan gøre ved en dårlig linie) - du har jo tydeligvis hul nok med
> dit modem til at skrive dette.
>
> >Overvejer kontakt til aviser og lign.
>
> Gør du bare det. Selv journalister kan have brug for et billigt grin. Det
> kan jeg faktisk osse. hahahahaha.



Lars Kyndi Laursen (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 01-12-01 17:00

On 01 dec 2001 Jokke enriched usenet with:

> Nu for jeg bare det problem at jeg flytter til et hus hvor der DESVÆRRE
> kun er TDx adsl, så til jer der ikke kan lide at læse de barske
> realitetrer om teledum koncernen og deres manglende kunderespect, skal
> nok stoppe med at abonere på denne gruppe, for fra januar sender jeg
> MANGE sure indlæg om Tele-hvad_er_en_kunde.

Man kan sagtens holde gruppen uden at se dine indlæg.

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

Tumlehund (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Tumlehund


Dato : 02-12-01 09:23

> On 01 dec 2001 Jokke enriched usenet with:

"enriched".... ROFLMAO!!



Morten Kjaer Nielsen (01-12-2001)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 01-12-01 17:26

"Jokke" <jr_115@hotmail.com> wrote Sat, 1 Dec 2001 16:48:22 +0100 :

>for fra januar sender jeg MANGE sure indlæg om
>Tele-hvad_er_en_kunde.

ploink


--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
- Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
- Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/

Martin Højriis Krist~ (02-12-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 02-12-01 15:59

"Jokke" <jr_115@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:5Z6O7.684$z4.99328@news000.worldonline.dk...
> Tele-hvad_er_en_kunde.

De fleste her kan godt tage utilfredsheder alvorligt. Ihvertfald såfremt
afsenderen virker en lille smule seriøs og velargumenteret

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet



Flemming Lynggaard (28-11-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Lynggaard


Dato : 28-11-01 20:39


"MuffDiver" <Muff-Diver@sol.dk> wrote in message
news:yZ7N7.237$rM.66151612@spiderman.mobilixnet.dk...
> Hvor skal man sende sin klage til ang. TDC Bredbånd???

Send den til deres snail mail adr som du finder på deres hjemmeside, få evt
nogen til at hjælpe dig med at skrive den

F



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste