Backup spørgsmål
Fra : Thomas

Dato : 28-11-01 13:25

Jeg håber dette er den rigtige gruppe, ellers må I smide mig i den rigtige
retning.

Jeg leder efter noget software, som lave en spejling af min harddisk på en
backup-PC. Jeg har en PC, som skal være backup PC, hvor jeg gerne vil have
en spejling af enten hele harddisken eller blot af de mapper jeg vælger
(afhængig af hvad softwaren kan).

Spejlingen skal ikke foregå hele tiden, men kun om aftenen, hvor jeg sætter
den til at køre backup (medmindre softwaren kan sættes til automatisk at
udføre opgaven).

Findes sådan noget software? Evt. et link?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Rene Iversen

Dato : 28-11-01 17:29

Er det noget norton ghost agtigt du søger, hvor den laver et image af din
partition?

/Rene

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 28-11-01 18:08

Hej Thomas

> [...]
> sætter den til at køre backup (medmindre softwaren kan sættes til
> automatisk at udføre opgaven).
>
> Findes sådan noget software? Evt. et link?

Du kan bruge DFS i windows 2000 hvis du køre det.

Ole