Frewall?
Fra : Thomas

Dato : 28-11-01 12:51

Hej!

Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af et TDC webspeed abonnement. Mit
modem er fobundet til computeren via et netkort, derfor er jeg jo online alt
den tid computeren er tændt.
Af samme årsag ville jeg gerne høre hvilket sikkerhedsniveau der kan
anbefales. Jeg har allerede et antivirus program (symantec's PC-Cillin)
Hvad med firewalls? Hvilken skal jeg bruge?

Håber nogen gider at hjælpe selvom lignende posts sikkert har været fremme
1000 gange.

Venlig hilsen
Thomas
_________________________________________ Thomas Heath ICQ#:140822379
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142140822379
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/140822379

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 28-11-01 13:29

On 28 nov 2001 Thomas enriched usenet with:

Du kan starte med at læse OSS'en: http://a.area51.dk/sikkerhed

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil