Akvariebutikker i Århus
Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 28-11-01 11:57

Hej

Jeg skal til Århus inden længe, og da de akvariebutikkerne mildest
talt er skuffende i deres udbud af apistogramma cichlider, vil jeg
meget gerne prøve om der er mere held i Århus.

Er der nogen der kan hjælpe med at udpege de bedste akvariebutikker i
Århus, og gerne nogle med apistogramma cichlider.

/Esben
--
caffeine low .... brain halted

Fra : Madsen

Dato : 28-11-01 17:38

"Esben Haabendal Soerensen" <esben@haabendal.dk> skrev:

> Er der nogen der kan hjælpe med at udpege de bedste akvariebutikker i
> Århus, og gerne nogle med apistogramma cichlider.

Du kunne prøve i Pet2Get.
Godt nok har jeg ikke selv været derinde endnu, men så vidt
jeg ved, så har de også apistogramma cichlider.

<http://www.tropheus.dk/>

Madsen.

Fra : thomas schreiber

Dato : 28-11-01 18:51

Ved ikke hvor kendt du er i Århus, men på skanderborgvej ligger petworld som
til tider har et ok udvalg.
Ellers ligger der www.aqua-livingroom.dk lige ovre på den anden side af
vejen. Indehaveren hedder Bjarne,
og det skal ikke være nogen hemmelighed at han har akvarier med planter, og
så fisk som "pynt".

/Thomas

Fra : Steen Suder

Dato : 28-11-01 19:07

thomas schreiber wrote:

<KLIP Petworld >

> [...]
> vejen. Indehaveren hedder Bjarne,
> og det skal ikke være nogen hemmelighed at han har akvarier med planter, og

Det er en ret OK biks.

<KLIP>

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 28-11-01 19:45

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> writes:

> [...]
> vejen. Indehaveren hedder Bjarne,
> og det skal ikke være nogen hemmelighed at han har akvarier med planter, og

Tak for tippet. Jeg vil kigge ind i begge to. Jeg er ikke selv
kendt, men jeg tager en med der er lidt mere kendt i området :)

/Esben
--
caffeine low .... brain halted

Fra : Steen M. Dybdal