Mass storage controller
Fra : Peter Winding

Dato : 27-11-01 15:21

Jeg har et problem med et Abit be6 bundkort. Windows (98se) bliver ved med
at have fundet ny hardware: Mass storage controller! Jeg har flyttet lidt
rundt på et par ide-kabler, da mit cd-drev pludselig forsvandt under
operationerne.

Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre?

Peter Winding

Fra : Lars

Dato : 27-11-01 23:46

On Tue, 27 Nov 2001 15:20:36 +0100, "Peter Winding"
<@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>operationerne.
>
>Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre?

Du kunne jo fx installere driverne til din ATA-66 controller.
<http://www.abit.nl/eng/download/driver/driver-ha66.htm>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Peter Schrøder

Dato : 28-11-01 11:01

Peter Winding skrev...
> [...]
> operationerne.
>
> Er der nogen, der ved, hvad jeg kan gøre?

Uden at være sikker: Kan det ha' noget at gøre
med din usb-port?
F.eks. digitale kameraer bliver fundet som
"mass storage device's" når de tilsluttes usb-porten.
Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Rune Christensen