Asus A7M266 + XP 1600
Fra : Anders

Dato : 26-11-01 22:29

Hej

Jeg har sat en XP 1600 i mit Asus A7M266 (bios 1005), og den startede fint
op ved 100 Mhz FSB og Windows XP blev instaleret uden problemer. Her opstod
så mit problem da jeg ville sætte FSB til 133 Mhz. Den booter fint men den
stopper efter velkomst-hilsnen og så rebooter den. Tredje gang det rebooter
melder windows fejl.
Håber der er nogle lyse hoveder der kan hjælpe..

A7M266
XP1600
Geforce2Pro
IBM harddisk
256 MB DDR 2100
300W PSU

Anders

Fra : Mikkel Lund

Dato : 26-11-01 22:36

hvilken type RAM har du????

Fra : Anders

Dato : 26-11-01 22:58

256 MB DDR Hyundai PC2100 CL 2,5

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-01 22:58

Prøv at læse indlægget igen...

- Martin

Fra : DaWizeGuy

Dato : 27-11-01 16:07

> [...]
rebooter
> melder windows fejl.
> Håber der er nogle lyse hoveder der kan hjælpe..

Har du prøvet at geninstallere Windows XP? Så vidt jeg ved skal man
geninstallere Windows, når man installerer en ny type cpu.

--
Best regards/Med venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Mikkel Lund