Hjælp til ny-begynder !
Fra : Jens Jensen

Dato : 24-11-01 15:21

Hej !

Jeg har lige anskaffet mig et soltek sl-75DRV-x motherboard og en AMD xp
1600+ . Efter at have set nærmere på cpu'en er jeg stadig ikke i stand til
at tyde informationen. Mit spørgsmål er derfor, hvilke indstillinger der er
tale om mht :

Processor core voltage
Frequency ratio select

Håber der en venlig sjæl der vil hjælpe :>

Hilsen

Jens

Fra : F.Larsen

Dato : 25-11-01 03:12

Er selv ved at bygge en maskine op med en XP1600+, og jeg har brugt:

Vcore = 1.75 volt
SysClk = 133.33 MHz
Cpu_Ratio = 10,5x

Du kan finde oplysningerne i databladet for XP processoren på AMD's web site:
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_739_3748,00.html

Generel information om configurerings optioner med AMD Processorer:
http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_869_1039,00.html

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/