Har probs. med at få slukket for PC
Fra : Fenris

Dato : 19-11-01 20:54

Jeg har problem med at få slukket for min pc.
Jeg går ud fra at det er "noget" jeg skal have ordnet BIOS/bundkortet, mit bundkort
er et Asus A7M266 Socket A med en T-Bird 1,4.
Er der nogen der har den rette fremgangsmåde?
Hygge

Fra : Fenris

Dato : 19-11-01 21:47

"Fenris" <canislupus@pc.dk> skrev i en meddelelse
[...]
:

Bør måske lige oplyse at pc´eren når til et punkt hvor der står en hvid blinkende
cursor i venstre hjørne på sort baggrund. Jeg kan så genstarte ved hjælp af den lille
knap og kan kun slukke ved hjælp af den store knap, den skal så holdes inde i mere
end 8 sekunder.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-11-01 09:30

"Fenris" <canislupus@pc.dk> wrote in message
> [...]
af den lille
> knap og kan kun slukke ved hjælp af den store knap, den skal så holdes

De fleste ATX-bundkort (hvis ikke alle) reagerer kun på sluk ved at holde
powerknappen inde i 8 sek., så dette er ikke nogen fejl.

--
Bjarke Andersen

Fra : Fenris

Dato : 20-11-01 23:20

"Bjarke Andersen"
Tak til dig Bjarke..

Fra : Rune Christensen

Dato : 21-11-01 21:11

Hvilket OS har du?

--
Rune Christensen

Fra : Fenris

Dato : 21-11-01 21:33

: Hvilket OS har du?
Win 2000 Pro:

Fra : Fenris

Dato : 21-11-01 21:36

:
: De fleste ATX-bundkort (hvis ikke alle) reagerer kun på sluk ved at holde
: powerknappen inde i 8 sek., så dette er ikke nogen fejl.

Jeg kan godt nok ikke finde dokumentation for det, og det virkede før.