Hvad er temp. forskellen mellem en 1GHz Th~
Fra : Frank Hahn

Dato : 18-11-01 17:13

Kunne godt interessere mig, da jeg har hørt at
de nye XP'ere er væsentlig køligere end de tilsvarende
tordenfugle. Evt. må jeg vente på en Cool processor til
de får sig taget sammen til at levere dem i 13Mikron tech.

/Frank

Fra : Knud Nielsen

Dato : 19-11-01 00:41

Da jeg skiftede min 1,1 ghz T-bird ud med XP 1800 steg temp ca 5 gr.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-11-01 07:38

"Frank Hahn" <efgeho@hotmail.com> wrote in message
> Kunne godt interessere mig, da jeg har hørt at
> de nye XP'ere er væsentlig køligere end de tilsvarende
> tordenfugle.

Det drejer sig vist om ca. 15% køligere ved samme frekvens. Da man ofte øger
frekvensen når man skifter CPU tvivler jeg på at man vil opleve et
temperaturfald. Det afhinger jo også af om temperaturføleren på den gamle TB
var ligeså præcis som XP'ens indbyggede, om det er den samme køler og om den
er monteret med samme mængde kølepasta.

- Lars