Onboard-lyd på Soltek SL-75KAV
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 16-11-01 02:13

Er det kun mig, der synes subj. stinker?? Den er fan'me dårlig...

Fra : Mogens

Dato : 16-11-01 20:57

On Fri, 16 Nov 2001 02:12:43 +0100, "Rasmus Ipsen"
<rip_gekko@mail.tele.dk> wrote:

>Er det kun mig, der synes subj. stinker?? Den er fan'me dårlig...

Man kan nok ikke forvente andet af et onboard lydkort.

Har selv et SL-75KAV og onboard lyd blev kun brugt i
10 minutter. Så blev det slået fra og jeg smed et SB Live
i maskinen istedet for. Det er 1000 gange bedre.

Mvh Mogens

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 17-11-01 00:57

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev

> Er det kun mig, der synes subj. stinker??

Jeg syntes personligt at det lyder bedre som mit daværende SB-Live!
Player1024. Men ingen af dem slår mit Terratec lydkort.

> Den er fan'me dårlig...

Det kan jeg personligt ikke følge dig i.

--
« Mvh: »
« Rasmus »