GIS litteratur
Fra : Ulrik Andersen

Dato : 17-11-01 10:21

Nogen som ved om en boghandel i København, som har et (godt?) udvalg af
bøger om kartografi og GIS (Geografiske informationssystemer)?

/Anders

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 17-11-01 10:47

"Ulrik Andersen" <aulrik@hotmail.com> wrote in message
> Nogen som ved om en boghandel i København, som har et
(godt?) udvalg af
> bøger om kartografi og GIS (Geografiske
informationssystemer)?

> /Anders

Prøv Naturfagsboghandlen ved siden af Zoologisk Museum; de
har noget.
Ellers: prøv at søge på www.google.com; der vil du sikkert
finde rigeligt med henvisninger.

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 17-11-01 11:15

Uden at vide det præcist kunne jeg forestille mig at Nordisk Korthandel har
et udvalg.

Kasper

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-11-01 16:42

Du skal have fat i "GIS i Danmark 1 og 2". www.tekniskforlag.dk
Hvis det må være på engelsk er der næsten uendelig meget litteratur om
emnet.

I øvrigt er polyteknisk boghandel på DTU altid et godt sted at søge teknisk
litteratur.