Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Budget program???
Fra : zcully

Dato : 27-11-01 21:54

Er der en der kender eller har et godt programe til at lægge/holde styr på
budget med. Jeg syntes de skemaer man får i banjerne er for uoverskuelige!!!

/Zcully

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-11-01 23:18

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Er der en der kender eller har et godt programe til at lægge/holde
styr på
> budget med. Jeg syntes de skemaer man får i banjerne er for
uoverskuelige!!!

Excel eller et andet regneark er fint, og du kan lave det lige så
overskueligt du vil have det.

Niels

Fra : Mark Beaumont

Dato : 28-11-01 00:56

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der en der kender eller har et godt programe til at lægge/holde
> styr på budget med. Jeg syntes de skemaer man får i banjerne
> er for uoverskuelige!!!

http://www.danbbs.dk/~bjarneh/spargris.htm
http://www.jamodat.dk/dansk/budgetmain.htm

Det mest overskuelige, bliver nok hvis du selv laver det i et regneark.
Hvis du har MS-Excel, kan du prøve se på
http://www.skandiabanken.dk/upload/Skandia-budget.xls

Vh Mark

Fra : Henrik A

Dato : 28-11-01 09:11

Det mest detaljerede finder du nok på www.nykredit.dk under privatkunder -
men det er mest målrettet efter boligejere og -købere.

Fra : John R. Løvstrøm

Dato : 30-12-01 14:13

hej Zcully

prøv sparekassen vestsjællands hjemmeside - der e ret gratis og ganske godt
program til budget - og som også indeholder mulighed for styr på el, vand,
varme m.m..

mvh
John

Fra : zcully

Dato : 05-01-02 20:26

Jeg syntes ikke lige jeg kan finde det??
Men ellers tak *S*

Fra : Mark Beaumont

Dato : 05-01-02 20:48

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev
> Jeg syntes ikke lige jeg kan finde det??

http://www.sparekassen-vestsjaelland.dk/htm/netbank/buduphb.exe

Vh Mark