PCMCIA-netkort til WIN XP
Fra : ThomasT

Dato : 27-11-01 21:40

Jeg har lige opgraderet min bærbare med Win XP, men mit netkort er ikke
supportet under den nye windows. Det ser heller ikke ud som om at dem der
har lavet netkortet har tænkt sig at lave en driver til, da den sidste
opdatering er fra 1999.
Hvilket low-cost pcmcia-10/100-netkort kan i anbefale til Win XP. Jeg har
set at man kan få nogle dyre (>1000 kr.), men det er bare til hjemme brug og
det billige jeg har nu virker som også godt nok (under win98).

ThomasT

Fra : Lars

Dato : 28-11-01 00:35

On Tue, 27 Nov 2001 21:40:11 +0100, "ThomasT" <thth@pc.dk> wrote:

> [...]
>set at man kan få nogle dyre (>1000 kr.), men det er bare til hjemme brug og
>det billige jeg har nu virker som også godt nok (under win98).

Netgear FA411 PCMCIA Mobile Adapter
<http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=1&yrp=2&zrp=95>
<http://www.netgear-support.com/ts/doc/xp.htm>
<http://www.microsoft.com/windowsxp/home/howtobuy/upgrading/compat.asp>
<http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=FA411>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-11-01 09:18

ThomasT wrote:

> Hvilket low-cost pcmcia-10/100-netkort kan i anbefale til Win XP. Jeg har
> set at man kan få nogle dyre (>1000 kr.), men det er bare til hjemme brug og
> det billige jeg har nu virker som også godt nok (under win98).

3Com 10/100 MBit til 500,- hos akademisk datasalg i Aalborg.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-11-01 19:13

Hej!

ThomasT wrote:

> [...]
> supportet under den nye windows. Det ser heller ikke ud som om at dem der
> har lavet netkortet har tænkt sig at lave en driver til, da den sidste

Hvis du har mod på at pille så er der hjælp på siden:

http://wwwswt.fzi.de/~christo/win2knet.html

Om det vil gavne dig kan jeg ikke sige med sikkerhed, men det kan næppe skade :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader