mit floppy kabel er blevet for kort...
Fra : J.F.K

Dato : 27-11-01 21:08

efter at jeg har opgraderet er mit kabel blevet for kort, idet soklen på
a7v266a-e sidder nederst og mit diskette-drev sidder øverst (kan ikke
flyttes).
findes der et lidt længere kabel sådan ca. 80-100cm?
og hvis ja er der så en forhandler på sjælland?

mvh. John

Fra : Seth

Dato : 27-11-01 22:16

"J.F.K" <flintstone@cool.dk> wrote in message
> [...]
> flyttes).
> findes der et lidt længere kabel sådan ca. 80-100cm?
> og hvis ja er der så en forhandler på sjælland?

www.studiedata.dk
www.g-data.dk

/Seth