HUB
Fra : Mathias Christensen

Dato : 27-11-01 20:08

Nogen der kan anbefale en god hub, gerne støjsvag til omkring 1000 kr. Jeg
har lidt kig på en 3COM OfficeConnect Dual Speed 8 port.

Nogen der har nogle erfaringer med den?

Mvh

Mathias

Fra : Rune Manscher

Dato : 27-11-01 21:35

"Mathias Christensen" <mathias_christensen@hotmail.com> wrote in message
> Nogen der kan anbefale en god hub, gerne støjsvag til omkring 1000 kr. Jeg
> har lidt kig på en 3COM OfficeConnect Dual Speed 8 port.

Personligt har jeg gode erfaringer med

SWITCH 8X 10/100 CNET FAST ETHERNET FULL-DUPLEX

Den købte jeg i MultimediaWorld (www.imw.dk) for 599,- kr. Den siger absolut
ingenting, og fungerer i hvert fald til mine behov...

> Nogen der har nogle erfaringer med den?

Nope.

*Rune

Fra : Jacob

Dato : 27-11-01 21:36

> [...]
> Nogen der kan anbefale en god hub, gerne støjsvag til omkring 1000 kr. Jeg
> har lidt kig på en 3COM OfficeConnect Dual Speed 8 port.

Hej,

ud over at spørgsmålet hører til i news:dk.edb.netvaerk så vil jeg foreslå
dig at købe den billigste switch du kan finde, så længe det er til
hjemmebrug.

Mvh
Jacob

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 28-11-01 09:08

Mathias Christensen wrote:

> Nogen der kan anbefale en god hub, gerne støjsvag til omkring 1000 kr. Jeg
> har lidt kig på en 3COM OfficeConnect Dual Speed 8 port.

Lad være med at bruge pengene på en hub, køb i stedet en "ikke
mærkevare" switch.
Ved brug af en hub deles alle brugere om den samme båndbredde, hvor de
ved brug af en switch har den fulde båndbredde for sig selv.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 28-11-01 09:26

Mathias Christensen,

> Nogen der kan anbefale en god hub, gerne støjsvag til omkring 1000 kr.
Jeg
> har lidt kig på en 3COM OfficeConnect Dual Speed 8 port.

> Nogen der har nogle erfaringer med den?

Tjah, jeg har 3COM OfficeConnect Dual Speed Switch 8 og den fungere
perfekt. Kan overhovedet ikke hører den!

Desværre aner jeg ikke, hvad den koster da jeg har fået den gratis.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Mith

Dato : 30-11-01 17:43

Som sagt så lad være med at købe hub, køb en hub, og lad være med at købe
"mærkevare" da der ikke er nogen forskel på så små switche, en 3Com
OfficeConnect 8 port dualspeed hub koster noget i nærheden af 850 kr ex
moms, hvor du kan få en ikke mærkevare switch med samme antal porte for
omkring det halve.

Mith