pas på virus i omløb
Fra : Birgitte

Dato : 27-11-01 20:07

Hej alle
Det er atter tid for virus, vi havde igår flere forskellige inde på PC'eren,
så pas på derude.
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk
Vi har nyfødte NFO og MCO killinger

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-11-01 20:43

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

Hej Birgitte

Det er altså ikke pænt at have sådan nogle billeder af så sødde små
mivere på hjemmesiden, man får jo helt nussekløe..;))
Skulle ellers hilse fra Melissa og sige at ham Starwars ikke skulle
været kommet forbi da hun stadig var fertil, det er da helt bestemt en
rigtig honk-kat.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Grit Wessel

Dato : 27-11-01 23:13

> Det er atter tid for virus, vi havde igår flere forskellige inde på
PC'eren,
> så pas på derude.

Ja, det siger du ikke. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og der lå 11!
mails med virus og ventede på mig - og den ene var endda fra en, jeg også
modtog virusmail fra i går (og selvfølgelig skrev tilbage til, for at
fortælle hende at hun har virus) *suk*
Og der var lige så mange i går og en eller to i søndags - jeg håber, at
denne virus snart er drevet over, for den er godt nok irriterende.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : A. Knudsen

Dato : 28-11-01 10:01

"Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> PC'eren,
>
> Ja, det siger du ikke. Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og der lå 11!
> mails med virus og ventede på mig ->
>
> Hej Gritt !

Måske spøger jeg dumt : hvordan kunne du se , ar de var med Virus ?
Jeg er ikke så meget inde i det der - Ved blot , at manden har inst.
Firewall og virus på min pc.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-11-01 00:49

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> writes:

> Måske spøger jeg dumt : hvordan kunne du se , ar de var med Virus ?
> Jeg er ikke så meget inde i det der - Ved blot , at manden har inst.
> Firewall og virus på min pc.

Jamen du kan på ingen måde være i tvivl om at det er en virus fordi
din virusscanner vil poppe op med en meddelelse om at der er en virus,
forudsat at den er sat op til at scanne din indgående mail også..;))

Fra : A. Knudsen

Dato : 29-11-01 00:58

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> din virusscanner vil poppe op med en meddelelse om at der er en virus,
> forudsat at den er sat op til at scanne din indgående mail også..;))

Tak Henrik.