Formatering og CSS
Fra : Allan Møller

Dato : 27-11-01 19:55

Jeg sidder og roder med noget CSS og en masse tekst. For at gøre det nemt
for vedkommende som skal opdatere en
tekst fil har jeg inkluderet en almindelig .txt fil. Men al formatteringen
af teksten ryger jo sin vej når man gemmer i .txt format.
Hvordan gør i når man har meget text som skal formatteres ? Er jeg helt galt
på den ? Bruger man en anden metode ?

Håber at nogen kan komme med et råd.

-- Allan Møller

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 27-11-01 23:28

"Allan Møller" <vogn33@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af teksten ryger jo sin vej når man gemmer i .txt format.
> Hvordan gør i når man har meget text som skal formatteres ? Er jeg helt

Jeg er ikke helt med på, hvad du ønsker, men du kan lave din txt fil om til
en js fil med response.write... hvis du vil bruge den som inkluderet og ikke
har adgang til serverside teknologier (F.eks. SSI)

På denne side er en gennemgang af, hvordan du inkludrer med JavaScript:
http://www.html.dk/artikler/00001/

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'