mime-types
Fra : Michael Knudsen

Dato : 27-11-01 17:33

Hej!

Er der nogen her, der har forstand på mime-typer? Jeg vil gerne have min
browser (mozilla/galeon) til at åbne ps-filer i gv, når jeg klikker på
dem, men jeg kan simpelthen ikke få skidtet til at virke...

-> Michael Knudsen

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 27-11-01 22:31

Michael Knudsen wrote:

> Er der nogen her, der har forstand på mime-typer? Jeg vil gerne have min
> browser (mozilla/galeon) til at åbne ps-filer i gv, når jeg klikker på
> dem, men jeg kan simpelthen ikke få skidtet til at virke...

Du siger ikke hvad du selv har forsøgt for at løse problemet.
Har du kigget i Preferences -> Navigator -> Helper Applications?

--
Hroi Sigurdsson hroi@asdf.dk
Danske nyhedsfeeds i RSS-format: http://asdf.dk/rss/1.0/

Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-11-01 13:34

Hroi Sigurdsson wrote:

> Du siger ikke hvad du selv har forsøgt for at løse problemet.
> Har du kigget i Preferences -> Navigator -> Helper Applications?

Hep! Det var det første sted, jeg kiggede. Jeg prøvede at oprette en ny
mime-type (hvad det så end er!), jeg kaldte postscript/ps og bad den
åbne den med gv. Der sker dog stadig det, at den downloader filen til et
midlertidigt bibliotek og kalder den blahblah.ai, når jeg klikker på
den, men der bliver ikke åbnet noget...

-> Michael Knudsen

Fra : Peter Makholm

Dato : 28-11-01 13:38

Michael Knudsen <knudsen@imf.au.dk> writes:

> Hep! Det var det første sted, jeg kiggede. Jeg prøvede at oprette en
> ny mime-type (hvad det så end er!), jeg kaldte postscript/ps og bad

MIME-typen for postscript er application/postscript ikke
postscript/ps.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-11-01 13:46

Peter Makholm wrote:

> MIME-typen for postscript er application/postscript ikke
> postscript/ps.

Lige meget hjælper det...

-> Michael Knudsen