Pcmcia netkort...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 27-11-01 17:58

Hej
Jeg leder efter et netkort til en bærbar, men kan bare ikke finde nogle...
www.edbpriser.dk er alting enten usb eller wireless. Eksistere de ikke
længere, eller kan jeg bare ikke find dem? Og hvad er prisen for en sådan i
dag? (skal være 100Mbit).

Mvh
Thorbjørn

Fra : René Jensen

Dato : 27-11-01 18:09

"Thorbjørn Jørgensen" wrote:
> [...]
> længere, eller kan jeg bare ikke find dem? Og hvad er prisen for en sådan i

F.eks. www.itbutikken.dk har et Xircom RealPort2 10/100mbit PCMCIA kort
(har selv et), som er kanont til en listpris på kr. 1135,-

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 27-11-01 18:22

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen@person.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg leder efter et netkort til en bærbar, men kan bare ikke finde nogle...
> På www.edbpriser.dk er alting enten usb eller wireless

Hej
Prøv dette link: <http://www.edbpriser.dk/hardware/pcmcia-kort.asp>
Under producent vælger du "Netkort" og så kan du bare boltre dig.

MVH

Nikolaj

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 27-11-01 19:29

"Thorbjørn Jørgensen" wrote:

> På www.edbpriser.dk er alting enten usb eller wireless. Eksistere de ikke
> længere, eller kan jeg bare ikke find dem? Og hvad er prisen for en sådan i
> dag? (skal være 100Mbit).

Nu ved jeg ikke hvorfra i landet du kommer, men hos akademisk datasalg i
Aalborg har de 3Com 10/100 MBit til ca 500,-

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.