TDC/BB
Fra : Hans Hansen

Dato : 27-11-01 13:33

Hej

Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig..
Jeg har følgende problem.. Jeg 2 computer som jeg godt vil havde på
netted via TDC/BB..

Jeg har fast ip-adresse og derfor bruger jeg et program der hedder
"sygate Home network" (ligsom Wingate).. Mit problem er at efter jeg
har skifted til Windows Xp på begge mine computer kan jeg ikke få det
til at virke.. Før jeg skifted til win xp kørte jeg Win2000 og win98,
og der virked det bare.. Jeg har sat programmet og mine computer op
som før.. Men jeg kan ikke få det til at virke.. Er der nogle som køre
på sammme måde som jeg?. Da jeg ikke har lyst til at offer penge på en
router eller netkort..

Fra : Lars

Dato : 28-11-01 01:33

On Tue, 27 Nov 2001 13:32:49 +0100, Hans Hansen
<hanshansen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>som før.. Men jeg kan ikke få det til at virke.. Er der nogle som køre
>på sammme måde som jeg?. Da jeg ikke har lyst til at offer penge på en

Har du prøvet at slå XPs indbyggede firewall fra for at se om det
er den der laver problemer?

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Hans Hansen

Dato : 02-12-01 04:06

On Wed, 28 Nov 2001 01:32:56 +0100, Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote:

>Har du prøvet at slå XPs indbyggede firewall fra for at se om det
>er den der laver problemer?
>
>vh

Ja.. det har jeg.. men det hjælper heller ikke

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-11-01 15:43

> Jeg har fast ip-adresse og derfor bruger jeg et program
> der hedder "sygate Home network" (ligsom Wingate).
> Mit problem er at efter jeg har skifted til Windows Xp
> på begge mine computer kan jeg ikke få det til at virke.

<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics2kxp/index.htm>

/Mikael