Risiko
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 27-11-01 11:51

Hej

Er der en risiko, ved at få oplåst sin telefon på den nævnte måde?

Findes der nogen, der kan deres kram vedr. en Nokia 3310 i Århus?

Fra : Lars Kristensen

Dato : 27-11-01 14:21

Hej!
Nej ,ikke hvis man træffer sine forholdsregler mht. backup.

Mvh. Lars

Unlock af Nokia & Ericsson
i Bjerringbro og Viborg.
www.12unlocked.subnet.dk

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-11-01 14:57

aner det ikke men jeg kan i randers
mvh Thomas
--
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/
mobilos op til 75 kr. ring 51308219

Fra : stendrup

Dato : 28-11-01 18:32

"Peter Elmkvist Snabe" skrev d. 27-11-01 11:51 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der en risiko, ved at få oplåst sin telefon på den nævnte måde?
>
> Findes der nogen, der kan deres kram vedr. en Nokia 3310 i Århus?
>
> hejsa peter

jeg bor lidt uden for Århus og jeg kan godt unlocke din 3310
send en mail til mig

Cassandra_f@hotmail.com

Mvh
peter