ISPer i Danmark
Fra : Einar Oftedal

Dato : 16-11-01 11:41

Hei,

Leter etter liste på store leverandører i Danmark.

--

regards,
Einar Oftedal

Fra : Erik

Dato : 16-11-01 13:56

"Einar Oftedal" <oftedal@netpower.no> wrote in message
> Hei,
>
> Leter etter liste på store leverandører i Danmark.
> --------------
http://www.tiscali.dk/

http://www.teledanmark.dk/forsider/forsiden.html

http://www.cybercity.dk/

http://www.get2net.dk

http://orange.dk/

http://www.telia.dk

/ Erik

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 16-11-01 14:09

It seems Erik wrote:

> http://www.tiscali.dk/
>
> http://www.teledanmark.dk/forsider/forsiden.html
>
> http://www.cybercity.dk/
>
> http://www.get2net.dk
>
> http://orange.dk/
>
> http://www.telia.dk

i tilfældig rækkefølge !

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-11-01 14:21

In article <slrn9va4qo.280o.spam_me_senseless@dot.adsl.dk>,
Soeren Schroeder claimed the following:

> i tilfældig rækkefølge !

Nej da, sorteret efter ineffektive medarbejdere!

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in evolving out-of-the-box mindshare

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 16-11-01 14:23

In article <slrn9va4md.24ua.spam@prozac.boomer.dk>, Anders Vind Ebbesen wrote:

> Nej da, sorteret efter ineffektive medarbejdere!

Det vil jeg så godt argumentere imod ved lejlighed ;)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Whip me. Beat me. Make me maintain AIX.

Fra : Simon Skals

Dato : 16-11-01 14:40

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:

>Det vil jeg så godt argumentere imod ved lejlighed ;)

Hvordan tolker du listen? Er de mest ineffektive øverst eller
nederst?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 16-11-01 14:59

In article <slrn9va5pq.b13.spam@www.gid.dk>, Simon Skals wrote:

> Hvordan tolker du listen? Er de mest ineffektive øverst eller
> nederst?

Nårh ja....hvis den er sorteret med mest effektive nedefra begynder det
at hjælpe....

--
Andreas Plesner Jacobsen | So much food; so little time!

Fra : Simon Skals

Dato : 16-11-01 15:04

It seems Andreas Plesner Jacobsen wrote:
>Nårh ja....hvis den er sorteret med mest effektive nedefra begynder det
>at hjælpe....

Ah... jeg tolkede det ellers sådan, at du efter din tiltræden hos
Telia ville bestride, at firmaet kunne liggerst nederst på en
liste over ineffektivitet.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-11-01 15:08

In article <slrn9va5pq.b13.spam@www.gid.dk>,
Simon Skals claimed the following:

> Hvordan tolker du listen? Er de mest ineffektive øverst eller
> nederst?

Når man ser på hvilke udbydere der er flest aktive skribenter fra
i denne gruppe, tror jeg det mest sikre for mit liv og oppetid
(to sider af samme sag), er at sige listen er sorteret stigende,
dvs. færrest ineffektive medarbejdere i toppen, og flest i bunden
- i procent af det samlede antal medarbejdere, naturligvis.

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in reintermediating B2B partnerships

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-01 22:17

Tjek www.telestyrelsen.dk

R@smus Viberg