Stofanet og Cablesaver?
Fra : Michael Simonsen

Dato : 16-11-01 09:30

Er der nogen der har erfaringer med Cablesaver til brug for automatisk logon
til Stofanet?

Hvor kan Cablesaver i givet fald downloades?

Mvh. Michael

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-11-01 10:57

Fri, 16 Nov 2001 09:29:59 +0100, "Michael Simonsen" <simme@simme.dk>
wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med Cablesaver til brug for automatisk logon
>til Stofanet?

Ja. Jeg har brugt den længe og er glad for den.

>Hvor kan Cablesaver i givet fald downloades?

Tidligere boede den på
http://www.cablesaver.dk/
men jeg tror desværre, det nye abo med mb frem for tid tog livet af
den. Og du kan ikke bare "låne" den af en anden bruger, fordi den har
en avanceret aktiverings-nøgle.

hilsen p

Fra : Drago

Dato : 21-11-01 20:14

Hejsa, jeg har også brugte den engang.
Den funger sådan at hvis du har programmer som engang i mellem gerne vil ha
fat i nettet, hoppe på og af hele tiden.
Det vil sige at du ikke har styr på hvor mange byte der bliver sendt eller
modtaget.
Det kan selvføgelig ordens ved at slukke for den, men så kan man jo lige så
godt ladvære med at bruge den.