Opasia eller Worldonline..
Fra : Martin Berentzen

Dato : 14-11-01 16:58

HEJ!

Jeg skal have en ADSL-forbindelse på 256/128...:

Skal jeg vælge Opasias Netexpress 256/128

eller

Worldonlines 256/128

Prisen er næsten den samme....

Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-11-01 17:11

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3bf29480$0$87819$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg skal have en ADSL-forbindelse på 256/128...:
>
> Skal jeg vælge Opasias Netexpress 256/128
>
> eller
>
> Worldonlines 256/128
>
> Prisen er næsten den samme....

Naturligvis skal du vælge Tiscali (Worldonline), for det har jeg
gjort, og er mega godt tilfreds.

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : *Xray

Dato : 14-11-01 17:25

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skal jeg vælge Opasias Netexpress 256/128

Selvfølgelig skal du vælge NE fordi det har jeg og er meget tilfreds

*Xray

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-11-01 17:28

Martin Berentzen wrote:

>Jeg skal have en ADSL-forbindelse på 256/128...:

Vælg TDC Bredbånd. Telefonabonnement er inkluderet i prisen.

--
"...personality goes a long way."

http://chran.dyndns.dk - Nu med misbrug!

Fra : Simon Skals

Dato : 15-11-01 12:29

It seems Christian Andersen wrote:

>Vælg TDC Bredbånd. Telefonabonnement er inkluderet i prisen.

Det betyder imidlertid ikke, at der er noget at spare.

TDC Bredbånd inkl. telefonabonnement koster kr. 1.347,- i
kvartalet.

Cybercity ADSL med USB-modem inkl. almindeligt TDC fastnet-
abonnemnet hos TDC koster kr. 1.375,-

Altså en difference på beskedne knap 10 kr./md.

Med Cybercity har man så tilmed muligheden for at flytte sit
fastnet-abonnement til en anden operatør (fx Tele2, Telia eller
andre).

Nogle vil sikkert finde en merpris på 10 kr./md som en rimelig
udgift mod til gengæld at få frit valg mht. fastnet-operatør
(Orange er dog ikke en mulighed).

Da Tiscalis USB-løsning mig bekendt er endnu billigere, vil det
altså være en direkte besparelse at vælge Tiscali frem for TDC.
Ulempen er så, at Tiscali endnu ikke leverer på delt rå kobber,
hvorfor tilstedeværelsen af rå kobber kan være en forudsætning.

Det skal lige nævnes, at jeg arbejder for Cybercity, men
ovenstående beregninger kan efterprøves af enhver med adgang til
nævnte ISP'ers prislister (dvs. deres respektive hjemmesider).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-11-01 16:14

Simon Skals wrote:

>Det betyder imidlertid ikke, at der er noget at spare.

[1347,- vs. 1375,-]

Ja. Jeg beklager, jeg havde ikke lige undersøgt priserne. Jeg synes bare
det er en god ting med een samlet regning.

Fra : Simon Skals

Dato : 15-11-01 16:52

It seems Christian Andersen wrote:
>Ja. Jeg beklager, jeg havde ikke lige undersøgt priserne. Jeg synes bare
>det er en god ting med een samlet regning.

Forudsat at man ønsker at samle sine indkøb hos een leverandør.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Christian Andersen

Dato : 15-11-01 16:56

Simon Skals wrote:

>Forudsat at man ønsker at samle sine indkøb hos een leverandør.

Tja. Man har da kun eet sted at brokke sig.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-11-01 21:06

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
> Ulempen er så, at Tiscali endnu ikke leverer på delt rå kobber,

Tager de ikke imod bestillinger i det mindste?