Kan man slette her?
Fra : john tilsted

Dato : 27-11-01 01:13

Når man er ny her, og kommer til at sende det samme 2 gange, kan man så
slette den ene ??
John

Fra : Madsen

Dato : 27-11-01 01:33

"john tilsted" <john.tilsted@mail.dk> skrev:

> Når man er ny her, og kommer til at sende det samme 2 gange, kan man så
> slette den ene ??

Ja.
Marker det indlæg du vil slette og gå så op i Message >
Cancel Messsage. (Meddelelse > Slet Meddelelse.)

Madsen.

Fra : john tilsted

Dato : 27-11-01 01:43

Den må jeg ha´ på dansk!!
Ku´ ikke finde ud af det !-- sorry!
John

Fra : Madsen

Dato : 27-11-01 01:52

"john tilsted" <john.tilsted@mail.dk> skrev:

> Den må jeg ha´ på dansk!!
> Ku´ ikke finde ud af det !-- sorry!

Jamen jeg skrev det jo netop på dansk i parantes. :)

Jeg kan se du bruger Outlook Express 6.0 og i den markerer
du det indlæg du vil slette og så går du op i menuen 'Meddelelse'
og vælger det punkt der hedder 'Slet meddelelse.' Det sender så
et såkaldt Cancel-indlæg afsted til serveren og efter noget tid er
dit indlæg så slettet, hvis alt går vel.

Madsen.

Fra : john tilsted

Dato : 27-11-01 02:14

Nu er den OK!!!

Fra : Madsen

Dato : 27-11-01 02:30

"john tilsted" <john.tilsted@mail.dk> skrev:

> Nu er den OK!!!

Fint.
Kunne du så ikke også lokkes til at studere følgende side lidt:
<http://usenet.dk/netikette/quote.html>

Ikke noget ondt ment i det, men blot til orientering.

Madsen.

Fra : john tilsted

Dato : 27-11-01 10:08

Kære Hr. Madsen
Det virker bare ikke, hvergang jeg forsøger, får jeg denne meddelelse.(kopi
af original!)

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Råd om Scanner!!!!',
Konto: 'news.inet.tele.dk', Server: 'news.inet.tele.dk', Protokol: NNTP,
Svar fra server: '441 437 Bad charset in header', Port: 119, Sikker (SSL):
Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Fra : Madsen

Dato : 27-11-01 13:54

> [...]

> Svar fra server: '441 437 Bad charset in header', Port: 119, Sikker (SSL):
> Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Nå, så må du have fat i TDC for det er måske deres filtre der for-
hindrer dig i at sende et cancel efter dit indlæg.
Godt nok fik jeg lov til at sende et i går, hvor jeg selv slettede et ind-
læg jeg havde sendt, men andre gange får jeg heller ikke lov.
Prøv at spørge i <news:tele.internet.news-service>

Jeg mener det er et eller andet med at du skal indsætte nogle liniers
tekst i dit cancel-indlæg, men det er muligt jeg tager fejl. Det må de
kunne fortælle derovre.

Madsen.