PSU Probs
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-11-01 00:09

Jeg oplever det mystiske problem, at jeg skal holde min power knap
inde i ca 20 sec eller trykke 15-20 gange før maskinen starter.

MB er asus cusl2 og PSU er en noisecontrol

Hvad pokker mon der er galt?

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 27-11-01 18:15

"Jimmy Damsgård" <noname@SLETMIGnospam.dk> skrev

> Jeg oplever det mystiske problem, at jeg skal holde min power knap
> inde i ca 20 sec eller trykke 15-20 gange før maskinen starter.
>
> MB er asus cusl2 og PSU er en noisecontrol
>
> Hvad pokker mon der er galt?

Roder du somme tider med din pc, uden at slukke for stikkontakten først,
og herefter vente ca. et minut på at alt "resttrøm" i systemet
forsvinder? Det kan give lige præcis de problemer du beskriver.

mvh
Peter