Købes : Lidt hjælp til Test
Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-11-01 20:52

Hej Allesammen.

Jeg har et problem (som så mange andre i denne gruppe .

Jeg står med en TB1200, 266Fsb som jeg købte igår til mit næsten
nyerhvervede Abit KT7A-Raid bundkort. Men som med den cpu som sad på boardet
da jeg købte det, så sker der ikke en hylende papfis når jeg starter op
(ingen grafik / bip eller andet). Der har været perfekt køling på, og cpu'en
er aldeles hel og intakt (ingen knækkede kanter).

Er der nogen her i København (gerne Ø, NV) der har mulighed / grej til at
teste om CPU'en er OK.
Jeg vil naturligvis gerne betale lidt for hjælpen

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Mvh. Kim Kristensen, København Ø.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-11-01 00:08

Hej Igen.

Så løste problemet sig alligevel... Det viste sig at den "temperatur-føler"
der sidder under cpu'en, løftede cpu'en lidt op så benene ikke havde
ordentligt kontakt. Så 2 fingre ovenpå cpu'en mens at den blev låst, så var
der liv i skidtet

Thanks anyway...

Mvh. Kim