Webspeed Oncable - erfaringer søges
Fra : Morten Nielsen

Dato : 26-11-01 19:50

Hej,

Jeg overvejer Webspeed Oncables 256/64 løsning, da den er ganske
billig, og - hvad der er vigtigere - de kan levere! Hverken Cybercity
eller Tiscali kan levere ASDL hos mig grundet manglende kobber.

Gider nogen dele ud af erfaringer med Oncable f.eks.

- Kører det stabilt?

- Er email stabil?

- Hvordan kører deres nyhedsserver mht til textgrupper og binære
grupper?

Mvh Morten

Fra : Unknown

Dato : 26-11-01 22:55

"Morten Nielsen" <morten_nielsen@mailserver.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Kører det stabilt?
>
> - Er email stabil?
>
> - Hvordan kører deres nyhedsserver mht til textgrupper og binære

Jow det fungere ganske fint - køre selv en 512/128 løsning og der er ingen
problemer. Med mindre du forventer fast ip, som man jo ikke kan få. Hvis du
har planer om at sætte mere end en maskine på nettet, så skal du have en
router eller en maskine med to netkort i...men det er der mange der er meget
klogere end mig, der kan fortælle dig meget mere om.

Fra : Thomas

Dato : 03-12-01 20:01

Jeg har kørt med webspeed 256/64 siden marts - og det har ialt været nede 2
gange - den ene gang det meste af en dag og anden gang nogle timer. Det er
alt JEG har opdaget.

Fart :
http://www.dslreports.com/stest?loc=2 opnår jeg ofte MERE end 256/64 og
ALTID over 90% - det må siges at være ok

Mailen og newsgroups kører fint.

- og ja det er også pga prisen jeg har valgt denne løsning.

Motorola sufbordet har USB og netværks interface - det er muligt at sætte en
wireless accespoint foran - så kan man udover sin stationære PC bruge
internetforbindelsen til trådløs bærbar

thomas