Hvad betyder "in a box"??
Fra : WZUP

Dato : 26-11-01 18:29

Jeg har lige knækket min T bird 1400 mhz
Nu skal jeg have ny processor med en køler der ikke sidder så stramt, jeg
mente in a box betød at der var køler med, denne køler må da passe til
eller??

Mvh.
Christian

Fra : Jens Christian

Dato : 26-11-01 20:21

Ja, in-a-box betyder at der følger en køler med. En af mine venner har
netop købt en Tbird 1,4 in-a-box og denne køler passer perfekt.

Mvh.
Jens Chr.

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 29-11-01 17:34

> Ja, in-a-box betyder at der følger en køler med. En af mine venner har
> netop købt en Tbird 1,4 in-a-box og denne køler passer perfekt.

Hvor meget larmer sådan een?

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk