Nokia, unlock , Århus C.
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 26-11-01 16:03

Jeg låser Nokia - telefoner op i Århus.
Pris: 90 kr.

Ring: 28739500

VH
Jesper

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-11-01 16:16

Pas på de kommer efter dig *GGGGG*
mvh Thomas
--
Hjemmeside hvor der låses Nokia/ Ericsson/ Alcatel/ Siemens/-- I Nr.Nebel /
Randers
mobilos op til 75 kr. ring 51308219
eller kik her www.simlaasen.subnet.dk
------------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-11-01 17:23

Thomas Madsen skrev:

>Pas på de kommer efter dig

Ja, hvis Jesper bliver ved. Jeg har endnu ikke set sådan et indlæg fra
Jesper - men jeg vil da gerne bede ham pænt om at skrive sine
handels-indlæg i de dertil indrettede grupper, som er dk.marked.*

>*GGGGG*

Du synes åbenbart det er sjovt igen - jeg troede ellers lige du var
kommet til fornuft.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-11-01 18:30

nå for pokker

> [...]
>
> Du synes åbenbart det er sjovt igen - jeg troede ellers lige du var
> kommet til fornuft.( NU SKAL DU FANME DA VEL IKKE OGSÅ TIL AT BESTEMME OM
MAN MÅ GRINE? )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-11-01 19:02

Thomas Madsen skrev:

>NU SKAL DU FANME DA VEL IKKE OGSÅ TIL AT BESTEMME OM
>MAN MÅ GRINE?

Du behøver ikke råbe (skriv med små bogstaver).

Jeg kan/skal selvfølgelig ikke bestemme hvornår du skal grine, men jeg
troede efterhånden du havde forstået hvordan man opfører sig på
usenet.

Der er jo ikke noget indhold i de indlæg du skriver, når jeg beder dig
om nogle ting, så skriver du "Nå for pokker", men 'glemmer' at svare
på de enkelte kommentarer jeg kommer med.

Desuden vil jeg bede dig at citere korrekt, det er svært at finde ud
af hvad jeg har skrevet, og hvad dine kommentarer til det er, når der
kun nogle gange er > foran, og nogle gange er der > foran hvad du selv
skriver.

Desuden behøver du ikke skrive "svar" i subject, din usenetklient
indsætter selv Re: foran (indsætter den Sv: bør du dog ændre det).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/