www.certfikat.dk
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 26-11-01 16:13

Jeg gik ind på

https://demo.certifikat.dk/cgi-bin/cryptotest.pl for at teste
mine browsere. Netscape Navigator 128 bit stærk kryptering. Okay... Så
prøvede jeg lige med min SSL-forstærkede 'links': 192 bit _svag_
kryptering! Wow. Se

http://www.fys.ku.dk/~omic/pics/shot_26-11-01_154223.jpg

Mon de har brugt større-end i stedet for mindre-end...?

Ole M.

Fra : Webmaster [gnuen.dk]

Dato : 27-11-01 09:25

Ole Michaelsen wrote:

> [...]
>
> http://www.fys.ku.dk/~omic/pics/shot_26-11-01_154223.jpg
>
> Mon de har brugt større-end i stedet for mindre-end...?

Jeg har forgæves prøvet at gøre dig "kunsten" efter med min egen Lynx
(var det den du mente?). Måske et lille rebuild af Lynx kunne komme på
tale ?

/tunguska

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-11-01 08:44

Webmaster [gnuen.dk] wrote:

> Jeg har forgæves prøvet at gøre dig "kunsten" efter med min egen Lynx
> (var det den du mente?). Måske et lille rebuild af Lynx kunne komme på
> tale ?

Links, ikke Lynx. Jeg ser netop at der faktisk er en port af SSL-Lynx
til FreeBSD. Den vil jeg straks prøve med. Men det var altså Links jeg
brugte: 'http://links.browser.org/'.

-- Ole.

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 27-11-01 08:52

Ole Michaelsen wrote:

> Links, ikke Lynx. Jeg ser netop at der faktisk er en port af SSL-Lynx
> til FreeBSD. Den vil jeg straks prøve med. Men det var altså Links jeg
> brugte: 'http://links.browser.org/'.

Hmm... Lynx (med SSL) giver nu det rigtige (?) resultat: 192 bit
_stærk_ kryptering. Det gør Links også, nu. Nogen, der var hurtige,
der?

Ole.

--
power-lusers (read: running latest and greatest from Freshmeat,
insecure at extreme, owner does everything logged in as root cause

Fra : tunguska

Dato : 27-11-01 09:59

Ole Michaelsen wrote:

> [...]
> insecure at extreme, owner does everything logged in as root cause
> he finally got root on a Unix box and that makes his dick way longer).

Tilskriv links/lynx bøffen til for lidt morgenkaffe ;)

Some have a photographic memory - some don't even have film