CPU uden køler ?
Fra : .

Dato : 25-11-01 23:06

- Kan man lade vær' med at ha' en blæser til en PII 350 CPU ?
- Hvor varm må sådan en være ?
- Hvis man kan undgå at putte en blæser til CPU'en, hvor varmt må der så
være i kabinettet ?

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 25-11-01 23:11

Jeg har selv haft fingrene i en PII 400, som havde en monster køleprofil
monteret - processoren kom fra en Compaq-maskine.
Så hvis du kan finde en køleprofil der er stor nok, så kan du godt undvære
blæseren.
Alternativt, kan du måske lave 7 volt-tricket på din nuværende cpu-blæser..

--

Med venlig hilsen / Best regards

Lars Løfgreen

lovegreen@it.dk

Fra : Esben

Dato : 25-11-01 23:39

"Lars - (Hillerød)" <lovegreen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blæseren.
> Alternativt, kan du måske lave 7 volt-tricket på din nuværende

Helt alternativt kunne man måske køre den ved 66 MHz, hvis hastigheden er
høj nok.

--
Esben

Fra : Isaack Rasmussen

Dato : 26-11-01 12:30

Jeg kørte med en P3-450(Katmai) uden blæser, den blev kun lunken selv efter
mange timer.
Så skiftede jeg motherboard, og så blev den ligepludselig meget varmere.

Så det kommer nok an på hvilket motherboard du har,

Isaack