Logitech Cordless Wheel Mouse?
Fra : John Sahl

Dato : 25-11-01 22:47

Hejsa,

Er der nogen der ved hvordan jeg gør sådan at de 2 mus vi bruger
ikke "går i hinanden" (Sjofle små sataner*G*)

Problemet er opstået lige pludselig og vi har skiftet batterierne for at
udelukke det.

Nogen forslag? De står ret tæt som det er lige nu, men det har dog
virket i 3 uger uden problemer.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 26-11-01 09:21

> Er der nogen der ved hvordan jeg gør sådan at de 2 mus vi bruger
> ikke "går i hinanden" (Sjofle små sataner*G*)

Prøv at trykke på knappen under musen for at skifte kanal.

Fra : John Sahl

Dato : 26-11-01 12:38

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in message news:3YmM7.7384$TN1.767568@news000.worldonline.dk...
> Prøv at trykke på knappen under musen for at skifte kanal.

Det er forsoegt gentagne gange, men det er som om den vaelger
samme kanel igen og igen.

Fra : Khawk

Dato : 26-11-01 17:38

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
> MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/
Jeg har godt nok ikke selv en logitech trådløs mus, men på nogle trådløse
mus skal du vælge kanal på måde mus og modtager.
mvh
Kim