Skrumpelever?
Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 25-11-01 20:34

Er der nogen der ved noget om ovenstående emne?

Kan man leve med sygdommen? og hvor længe?
Hvad betyder den i dagligdagen?

M.v.h.

Karina

Fra : HCV

Dato : 23-12-01 10:39

Hej Karina - jeg ved "en masse" om skrumpelever - har også en hjemmeside
herom. http://home3.inet.tele.dk/omni/levercirrose.htm - det er en
underafdeling af siderne på www.hepatitis.dk, hvis der skulle gå koks i det
andet link.
Det er svært at svare generelt på dit spørgsmål om levealder - det afhænger
af, hvor vidt fremskreden skrumpeleveren er.
Du får masser af oplysninger på hjemmesiden, - men hvis du har flere
spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig - og vi kan finde ud af,
hvorledes du kan ringe til mig.
Med de venligste hilsner
Hanne

Karina Lund Andersen <karina@jaydee.dk> skrev i en