Pc er gået død :-(
Fra : Kongen

Dato : 25-11-01 19:22

Hejsa

Jeg sidder og roder lidt med en gammel på P133
Men efter en genstart, gik den død

når jeg trykker på power knappen, kommer der lys i cd-rom drevet samt CPU
køleren og PSU blæseren begynder at køre, ellers ingen ting !

Hvad kan der være gået galt ??

--
Blomst # 92159636
http://www.cuk.dk

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 25-11-01 19:28

"Kongen" <jp@person.dk> skrev

> [...]
CPU
> køleren og PSU blæseren begynder at køre, ellers ingen ting !

Alt. (I hvert fald næsten.)

Når du skriver "roder med en gammel P133", hvad mener du så helt præcist?
Har du haft den skilt ad?

Check alle kabelforbindelser fra strømforsyningen til bundkortet, og at
lodningerne på bagsiden af kortet ikke har kontakt med kabinettet.

mvh
Peter

Fra : Christian Mygind

Dato : 25-11-01 22:47

"Falckredderen Ragga Muffin" <spam@nej.tak> skrev i en meddelelse

> Alt. (I hvert fald næsten.)
[cut]

Siger den noget -> beeper den?

/Chr

Fra : Soggy

Dato : 25-11-01 19:43

> når jeg trykker på power knappen, kommer der lys i cd-rom drevet samt CPU
> køleren og PSU blæseren begynder at køre, ellers ingen ting !
>
> Hvad kan der være gået galt ??

Prøv at tjekke IDE kablerne

Fra : Kongen

Dato : 25-11-01 20:14