Køb Af Nyt Hardware
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-11-01 15:21

NG,

Jeg står og har 9000,- som jeg gerne vil bruge på en ny computer. Den
skal primært bruges til krævende spil.

Jeg har allerede keyboard, højtalere, mus, skærm samt netkort.

Hvad kan I anbefalde mig at købe, når jeg har 9000,- at gøre godt med?

Jeg tænkte på noget GeForce 2, 512 DDR ram og en AMD eller noget i den
stil

På forhånd tak,

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Mads Frandsen

Dato : 25-11-01 17:40

>Jeg tænkte på noget GeForce 2, 512 DDR ram og en AMD eller noget i den
>stil

Med hele 9000 på hånden ville du nok være bedre tjent med et GeForce 3
(evt TI200 hvis ikke du gi fuld pris! )

mvh
Mads

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 26-11-01 08:27

Mads Frandsen,

> Med hele 9000 på hånden ville du nok være bedre tjent med et GeForce 3
> (evt TI200 hvis ikke du gi fuld pris! )

Jeg har bare hørt, at det ikke er vildt mange spil der understøtter
GeForce 3 og så vil det jo være lidt spild af penge.
Desuden, hvad er forskellen på alle de der forskellige modeller? GTS,
Pro, TI200, TI500 o.s.v. Hvad er bedst og hvor kan jeg finde ud af mere
omkring de foskellige modeller?

Fra : bipboop

Dato : 26-11-01 01:41

sats på grafikkort ram og cpu og så tag hvad du kan få for resten af pengene
....LOL