USB-problemer
Fra : Peter Ove Madsen

Dato : 25-11-01 12:43

Måske nogen kan hjælpe mig med følgende problem:
Min søster har anskaffet et EZonics (tror jeg nok det hedder) kamera og kan
ikke få det til at fungere. Hun har fået installeret Windows 98 SE +
opdateringer, BIOS er opdateret, ny 4 i 1 driver (4.34). Kameraet bliver
fundet... ikke noget problem, men der kommer max. 10% af billedet frem på
skærmen. Bundkortet er FIC og processoren er en AMD K6-2 333 MHz. Computeren
blev købt i Bilka i sin tid (Mycom). Der er installeret 160 Mb RAM, så
heller ikke det kan være problemet.
Kameraet fungere glimrende på min egen maskine (Soltek 75-KAV m/ 1 GHz AMD
processor).

Jeg har rodet meget med det og skaffet alverdens opdateringer (også til
kameraet).

Hvad mangler jeg at afprøve?