Pinnacle DC10Plus undren
Fra : Raven_

Dato : 24-11-01 20:20

Hej

Da jeg skal igang med videoredigering har jeg fået anbefaldt et videokort af
denne type.

Hvilke fordele er der ved dette kort? Jeg har erhvervede et sådan kort og
kan ikke finde nogle fordele frem for et alm. ausu grafikkort med videoin.

Hvad er forskellen på et grapperkort og et alm grafikkort med videoin eller
tvin?

Lige et lidt off-topic spørgsmål

hvordan konventere jeg avi til f.eks. DivX eller mpeg2?
Jeg har været inde på DivX.com, men synes ikke der er nogen programme til
dette.

Jeg håber, der er nogen der kan besvarer mine spørgsmål da jeg har en
danskfilm, der skal snart skal afleveres.

Med Venlig Hilsen
Ian Cemann

Fra : Thf

Dato : 24-11-01 21:33

> [...]
>
>Hvad er forskellen på et grapperkort og et alm grafikkort med videoin eller
Normal er det at DC10+ kan grappe uden tab af frames i bedste kvalitet
Det kan et tv kort normalt ikke, je kander ihvertfald ingen der kan.

>Lige et lidt off-topic spørgsmål
>
>hvordan konventere jeg avi til f.eks. DivX eller mpeg2?
Mpeg2,TMPGEnc.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : \"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨\"

Dato : 24-11-01 22:25

"Thf" <tommy_friis@mail.dk> wrote in message

?????????????

Mogens

Fra : Thf

Dato : 24-11-01 23:40

>"Thf" <tommy_friis@mail.dk> wrote in message
>>

>?????????????
?????????????????????????

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Thf

Dato : 24-11-01 23:46

Et DC10+kort kan grappe uden tab af frames i bedste kvalitet til hd.
Et TV kort vil normalt droppe nogle frames, jeg kender ihvertfald ingen der
kan grappe i max res. Uden frames tab. Det er vel forskelden.
Beklager, lidt tastefejl.

Hvis mpeg2 så kan TMPGEnc bruges.
Jeg ved ikke om TMPGEnc også kan konveterer avi->DivX

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S